Mister.X Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 (bewerkt) Iemand van ons elftal van voetbal zei tegen of ik 2 Moons wilde gaan spelen. Ik wist eerst niet wat het was. Nou dus ik wilde vragen of iemand het ken en misschien info wilde geven. Heb al wel een filmpje gezien en het ziet er leuk uit. Bewerkt: 5 november 2007 door Mister.X Reageren
Gijsso Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Je flimpje is 'not longer available'. ik kan m dus niet zien Reageren
Mister.X Geplaatst: 5 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Je flimpje is 'not longer available'. ik kan m dus niet zien Deze wel dan? Reageren
Mister.X Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Iemand? Anders laat ik het wel zitten! Reageren
X-boy Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Ik ken het niet, ik heb juist een vraag: is dat een spel dat je moet kopen en dan activeren of is het gewoon op een site ?? Reageren
Mister.X Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Ik ken het niet, ik heb juist een vraag: is dat een spel dat je moet kopen en dan activeren of is het gewoon op een site ?? Je kun het gewoon downloaden van de site. Het is gratis. ze hebben 2 servers! Dit is de enigste wat ik weet! Reageren
X-boy Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Ik ken het niet, ik heb juist een vraag: is dat een spel dat je moet kopen en dan activeren of is het gewoon op een site ?? Je kun het gewoon downloaden van de site. Het is gratis. ze hebben 2 servers! Dit is de enigste wat ik weet! Kun je mij de link van de download geven dan ga ik voo je op onderzoek uit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.