cainey76 Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 HELP!! ik heb San Fierro de laatste missie van de Triads gespeeld en zou nu Wang cars moet kunnen kopen maar er gebeurt niks kan iemand mij helpen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 zorg er ook voor dat je driving skills 100 % vol zijn......je kan deze vol krijgen door veel auto te rijden....of naar de driving school gaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cainey76 Geplaatst: 8 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 pfffffffff dan heb ik nog ff te gaan, maar bedankt alvast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
supersjaak Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 ik nie je moe gewoon veel op de verkeerde kant van de weg rije en veel ontwijken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 en als je er niet uit komt....wil deze ook nog wel eens van pas komen http://www.gtaforum.nl/index.php?act=Searc...hlite=wang+cars efin...topic gaat op slot... niet eens pm me Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts