mandy21 Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 hoi mede gta verslaafden ik wil graag de triatlon uitspelen,maar het lukt niet,zelfs met 100 % stamina,cycling skill en weinig vet. bij het zwemmen lig ik snel achter,en met het mountainbiken lig ik heel ver achter,iedereen raced weg.als ik moet gaan rennen ben ik ook (tuurlijk)de laatste en op de helft van de berg zie ik in de verte nog 1 iemand rennen.ik weet dat ie niet verplicht is,maar zou hem wel graag willen uitspelen, iemand tips?? Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Om maar meteen goed te beginnen is het heel handig om de Vortex alvast klaar te zetten, zodra de wedstrijd start ga je in erin en heb je al vast een grote voorsprong na het zwemmen. Vindplaatsen Vortex. Voor het fietsen moet je vooral veel oefenen, niet te hard door de bochten proberen te gaan, maar wel sprinten zolang het kan. Na veel oefenen gaat dit echt beter, bij mij is dit onderdeel juist het onderdeel dat ik uitloop. Als het goed is heb je nu een voorsprong opgebouwd die groot genoeg is om te winnen, voor het rennen moet je vooral een goede conditie hebben, maar dat heb je al. Het is in ieder geval heel handig om de Burglary Missie uit te spelen, hierdoor kan je namelijk oneindig lang sprinten (ik weet niet zeker of dat in de westrijd ook zo is, maar ik dacht het wel). Hopelijk lukt het met behulp van deze tips, succes. Reageren
mandy21 Geplaatst: 6 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2007 de vortex kan ik nog niet vinden,cut troat business heb ik nog niet uitgespeeld,blijf hangen bij de flying school.die is er lastig maar wil ik wel graag zelf doen. maar sprinten op de fiets,hoe doe je dat dan?dat zie ik idd de andere ook doen.dat zou ik ook moeten kunnen aangezien ik ook 100%cycling skill heb. bedankt Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 (bewerkt) Sprinten op de fiets doe je door snel achterelkaar je pijltje naar voren in te toetsen, als je hem niet op de pc speelt; gewoon snel naar voren indrukken. Vrij handig om te gebruiken in deze wedstrijd natuurlijk Je cycling skill heeft overigens alleen betrekking op hoe hoog je kan bunnyhoppen (springen met je fiets), je kan vanaf het begin af aan al sprinten, maar niet lang omdat je conditie hierbij essentieel is, dezelfde conditie bepaalt dus hoelang je kan sprinten, hard zwemmen en sprinten (hardlopen). Nog even over de Burglary missies, op de pc kan je ook oneindig sprinten tijdens deze triatlon, maar op de PS2 niet, al heb je dan wel een hele goede conditie. Het dus zeer handig om dit te doen. Succes verder. Bewerkt: 6 november 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
mandy21 Geplaatst: 6 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2007 ik heb pc versie.dus als ik de burgaly missies haal kan ik oneindig sprinten,dat is erg handig,dat wist ik niet.die ga ik nu doen. bedankt! Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 En misschien nog een tip voor je, Weet niet of het werkt bij de pc versie. Maar je kan beter remmen met de handrem. dus niet de gewone rem want dan vlieg je iedere keer over de kop als je te hard rijd, Vooral als je stijl naar beneden gaat is dat nogal irritant. En je wint er natuurlijk tijd mee als je niet iedere keer van je fiets af dondert succes!! Reageren
Feanor Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 wat je ook kan doeni s op de momenten waneer het kan stukjes afsnijden, gewoon kleine stukjes, ik ehb de trilathon gewonnen omdat ik in de eindsprint een stukje afsneed zodat ik een metertje voor de koploper kwam, en zodoende won. Reageren
mandy21 Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2007 thanx!. mn computer was ff van de wap maar ik kan weer dus ik ga de tips meteen proberen Reageren
dominic-gta Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Bij het zwemmen maakt het niet uit of je laatste ligt want de meeste voorsprong behaal je met de fiets...als je met de fiets klaar ben SPAWN een JETPACK en zo hoef je niet te sprinten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.