GTAFreak007 Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Ik heb een raar probleem . Ik klik op Play Counter Strike Source maar hij opent steeds Steam en nu weet ik niet hoe ik kan spelen :s en als ik op servers klik doet hij niets dus wie kan mij helpen ? en bij installed staat er Counter-Strike:Source Mvg gtafreak007 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 dus wie kan mij helpen ? Probeer in eerste instantie Steam eens uit te schakelen, vaak loopt het op de achtergrond nog mee. Je kunt hem sluiten via "CTRL + ALT + DEL" en dan via "processen". Maar het is ook mogelijk hem via de taakbalk uit te schakelen, dit doe je door met je rechtermuisknop op het Steam logo te klikken en te kiezen voor "afsluiten/close". Probeer daarna nog eens het spel te starten, eventueel kun je nog naar de map van Counter Strike in Program Files om via daar het spel te starten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.