Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Mooi werkje :)

Goeie kleurkeuze, tekst is simpel maar mooi, alleen zou ik de tekst iets kleiner maken misschien.

De rand is ook mooi gedaan maar daar mag je denk ik meer mee doen, hij is aan de buitenkant al opgevult met wat streepjes maar je mag er misschien een blur ofzo ingooien in die rand, zodat je echt het verschil ziet van rand en het midden van de signature, nu mist het zijn effect een beetje...

Wel leuke signature, daarom 7.5/10

Geplaatst:

Nou ik kijk dus ik zal dan maar rate ook hé, want stel je voor dat Kuys boos wordt. :D

Op het eerst gezicht ziet hij er erg mooi uit. De border is erg special. (Temminste anders dan bij de meeste.) Maar wie weet had je die iets van zilver kunnen doen, want als ik het goed heb is het een soort van tech border. Dat doorzichtige is namelijk wat minder.

Dat waren dan de pluspunten. Ik zal nu maar beginnen met de minpunten... :7

Dit is dan jammer genoeg maar 1 ding. Dat is de tekst. Ik denk dat je alleen de tekst Kuys had kunnen zetten. Of iets van een andere tekst zoals Halo 3 en dan ook het Halo 3 font.

Ik geef je een 7/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...