gta sa gek Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Ik heb mijn GTA San Andreas naar versie 1.0 gedowngrade maar als ik dan op display en dan advanced klik sluit GTA af en dan komt er een foutmelding van GTA San Andreas reageert niet. Bij versie 2.0 dee alles wel goed maar daar ik kan ik niet modden. Maar als iemand wel weet hoe je in 2.0 kan modden post hier ff Gr. Gta Sa Gek _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ (plz. help me) Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 (bewerkt) Ik heb mijn GTA San Andreas naar versie 1.0 gedowngrade maar als ik dan op display en dan advanced klik sluit GTA af en dan komt er een foutmelding van GTA San Andreas reageert niet. Bij versie 2.0 dee alles wel goed maar daar ik kan ik niet modden. Maar als iemand wel weet hoe je in 2.0 kan modden post hier ff Gr. Gta Sa Gek _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ (plz. help me) Misschien de simpelste maar soms wel de meest effectieve manier; Instaleer SA eens opnieuw, en downgrade hem daarna opnieuw. Want als je wilt modden moet je V1 hebben, want op V2 kan je simpelweg niet modden . Als het probleem zich blijft voordoen is het het beste om SA dan verder te spelen met V2, zonder de modding optie. Maar het kan ook zijn dat je een illegale versie van SA gebruikt. Bewerkt: 6 november 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
gta sa gek Geplaatst: 6 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Ik hb GTA wel 6x op nieuw geinstalleerd en dan gedowngrade maar nop het werkt. en het is geen illega CD. (bij een vriend dee die het wel ligt het aan de video kaart miss ?) Maar tog bedankt Gr. Gta Sa Gek Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Beetje lastig te bepalen of het aan je videokaart ligt als je niet aangeeft welke videokaart je gebruikt Dus geef even wat meer specs Reageren
gta sa gek Geplaatst: 8 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Dit is de naam: NVIDIA GeForce2 MX 100/200 miss moet ik hem updaten ? Groetjes Gta Sa Gek Reageren
Bigstijn Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Dit is de naam: NVIDIA GeForce2 MX 100/200 miss moet ik hem updaten ? Groetjes Gta Sa Gek Dat is inderdaad een goed idee, dit kan je als ik me niet vergis gewoon op de site van NVIDIA doen. Tenminste daar heb ik dat ook gedaan, als je niet helemaal duidelijk bent over welke update je moet kiezen. Probeer dan toch een beetje op je gevoel af te gaan, aangezien het 100/200 is. Op de site kan je drivers updaten + downloaden, hier heb ik een direct link: Driver download. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Tenminste daar heb ik dat ook gedaan, als je niet helemaal duidelijk bent over welke update je moet kiezen.Probeer dan toch een beetje op je gevoel af te gaan, aangezien het 100/200 is. Dan raad ik hem aan helemaal geen driver te downloaden, want een verkeerde driver kan een dusdanige beschadiging hebben waarmee je nog verder van huis bent. Mocht je niet weten welke driver je moet downloaden, laat dit dan gewoon doen door iemand die er verstand van heeft. Neem dus vooral geen onnodige risico's door verkeerde drivers te downloaden. Ik heb overigens nog iets wat je eventueel nog kunt proberen: Verwijder het bestand "gta_sa.set" uit "Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files". Het bestand zal automatisch weer terugkomen. Reageren
gta sa gek Geplaatst: 9 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2007 (bewerkt) Bedankt maar nee het lukt niet ik kan de update niet vinden. Kan iemand een link geven? Alvast bedankt GTA Sa Gek Bewerkt: 10 november 2007 door gta sa gek Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Ga naar de >NVIDIA site< en vul de volgende waarden in: Product Type: Legacy Product Series: Geforce 2 MX Series Product: Geforce2 MX 100/200 Operating System: selecteer hier jou besturings systeem Language: selecteer hier de door jou gewenste taal Klik daarna op [search] en je kan je driver downloaden. Succes Reageren
gta sa gek Geplaatst: 16 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2007 GeForce MX staat er niet bij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.