Jump to content

Doodgaan


Romal

Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    3

  • Proximitus

    2

  • murderboy

    2

  • Romal

    2

Als je dood bent, ben je dood. Zo simpel is het. Niks ambulance, een lijkenwagen. En daarna terug naar je laatste save. Dat is toch veel logischer?! :7

Het is wel logisch maar niet echt realistisch :N

En om meteen bij je save house te komen word ook saai..

Bovendien gaan dingen veranderenin gta IV,dus waarom dit niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dood bent, ben je dood. Zo simpel is het. Niks ambulance, een lijkenwagen. En daarna terug naar je laatste save. Dat is toch veel logischer?! :7

Het is wel logisch maar niet echt realistisch :N

En om meteen bij je save house te komen word ook saai..

Bovendien gaan dingen veranderenin gta IV,dus waarom dit niet?

als er zop veel dingen gaan veranderen, kunnen ze net zogoed dingen gaat veranderen zoals het spel first person maken, wat ze dus ECHT niet doen want dat is het absoluut geen gta meer

Link to comment
Delen op andere websites

waarom denken jullie dat bij een nieuwe gta gelijk alles realistisch moet dat is nog in geen een gta gebeurt en zal 'hopelijk ook niet gebeuren' want het moet gewoon egt gta gameplay zijn niet net als san andreas waar je moest eten en drinken dus hou het gewoon bij de ouwe gta's vindt ik tenminste ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

waarom denken jullie dat bij een nieuwe gta gelijk alles realistisch moet dat is nog in geen een gta gebeurt en zal 'hopelijk ook niet gebeuren' want het moet gewoon egt gta gameplay zijn niet net als san andreas waar je moest eten en drinken dus hou het gewoon bij de ouwe gta's vindt ik tenminste ^_^

Elke GTA game heeft een verandering..

Of het nu om de graphics gaat of over de game play zelf.

Het maakt niks uit toch zullen er heel wat dingen gaan veranderen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Als je gearresteerd word moetje kunnen kiezen of je in de bak gaat voor een tijd of je je borg betaalt..

in de bajes kan je dan weer dealtjes fixe enzo

als je dood bent gegaan dat je dan in het ziekhuis bent en zelf naar buiten moet lopen..

maar je kan er ook even in rond blijven lopen mensen zie die hun werk doen opereren enshit

Link to comment
Delen op andere websites

Dat er een taxi bij het ziekenhuis staat te wachten als je dood bent gegaan in een missie word denk ik niet het geval. Mede omdat je nu zelf de taxi kan bellen, denk ik dat je dit eerder moet doen.

Dat als je doodgaat van een schietgevecht dat er fotografen foto's trekken , en dat je jezelf ziet weggevoerd worden naar intensive care of een coma voor een paar dagen , en dat je dan na 5 dagen ( als je ventje een taaie is ) terug weggaat en bv. de schutters opssporen en éénmaal je ze hebt ze laten afluiden door mooie hoeren en dan drive-by !!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dood bent, ben je dood. Zo simpel is het. Niks ambulance, een lijkenwagen. En daarna terug naar je laatste save. Dat is toch veel logischer?! :7

Dat is idd wel het mooiste, maar dan moet het wel zo dat ie af en toe automatisch gaat saven. zodat als je het een keertej vergeet te doen dat je niet je hele game overnieuw hoeft te beginnen.

En als je busted bent dat je in de gevangenis komt en dat je dan kan kiezen om of je tijd uit te zitten (versneld uiteraard) of dat je gaat proberen te ontsnappen en je wapens terug te pakken die daar dan ergens liggen. Dat zou ik iig het mooiste zijn. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat er een taxi bij het ziekenhuis staat te wachten als je dood bent gegaan in een missie word denk ik niet het geval. Mede omdat je nu zelf de taxi kan bellen, denk ik dat je dit eerder moet doen.

Dat als je doodgaat van een schietgevecht dat er fotografen foto's trekken , en dat je jezelf ziet weggevoerd worden naar intensive care of een coma voor een paar dagen , en dat je dan na 5 dagen ( als je ventje een taaie is ) terug weggaat en bv. de schutters opssporen en éénmaal je ze hebt ze laten afluiden door mooie hoeren en dan drive-by !!!!

ja, dat de nieuwszenders erbij zijn enzo, niet zoals in SA, dat ieder in een nieuwwagen kan zitten, maar dat ze echt de aktie volgen, dat je ze ergens ziet staan met camera

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ze ook kunnen doen is als je doodgaat, dat er dan een ambulance aankomt, en dat er dan dokters komen, en die je beter maken, net zoals bij de andere mensen in GTA gebeurt. Alleen dit dan ook in een soort filmpje, want anders duurt het elke keer te lang.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...