Jump to content

Victory spelletjes

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb de Victory pmp-870

en ik wil extra spelletjjes er op weet iemand of dat gaat??

zo ja kun je me dan een LEGALE website waar je die kunt downloaden(eventueel betealen)

geen WAREZ!!!!

Geplaatst:

@ Scrtz: :? Wat heeft DXdiag nou met het downloaden van spelletjes op een mp3-speler te maken? Als je niet zeker bent waar het precies over gaat, wacht dan even rustig af of er wat meer informatie komt, je hoeft namelijk niet te posten..

@ bramboy: Ik zou gewoon even op de site van Victory kijken, wellicht is daar wat te vinden, of kan je er meer informatie over lezen aldaar. Ook via Google kan ik zo één twee drie niets vinden. Maar ik ga er dan ook vanuit dat games voor jouw apparaat niet te verkrijgen zijn...

Geplaatst:
@ Scrtz: :? Wat heeft DXdiag nou met het downloaden van spelletjes op een mp3-speler te maken? Als je niet zeker bent waar het precies over gaat, wacht dan even rustig af of er wat meer informatie komt, je hoeft namelijk niet te posten..

@ bramboy: Ik zou gewoon even op de site van Victory kijken, wellicht is daar wat te vinden, of kan je er meer informatie over lezen aldaar. Ook via Google kan ik zo één twee drie niets vinden. Maar ik ga er dan ook vanuit dat games voor jouw apparaat niet te verkrijgen zijn...

weet ik veel dat een victory een mp3 speler is :/

>>> Door RonaldVC: Misschien is het dan handig gewoon niet te posten..<<<

Geplaatst:

eigenlijk is het een mp4

en op de site van victory staat er niks over spelletjes

er zitten normaail 3 games op maar ik he ber 2

Geplaatst:

het zou eens handig zijn als je eens google gebruikt

victory mp4 spelletjes

victory mp4 games

etc.

Geplaatst:
het zou eens handig zijn als je eens google gebruikt

victory mp4 spelletjes

victory mp4 games

etc.

heb ik al gedaaan

Geplaatst:

Dan lijkt het me vrij duidelijk, er zijn dus geen download-bare games voor je mp4-speler. Ook heb ik op het werk vandaag even door de handleiding van het apparaat gebladerd, en ook daar staat niets van eventuele games die te downloaden zijn..

Het lijkt er dus op dat je het zal moeten doen met de spelletjes die op de mp4-speler staan..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...