Jump to content

Programma 100% check


Grove4L

Recommended Posts

Zoiets als jij zegt is er volgens mij niet, er is wel een San Andreas Mission Analyser, maar zoiets uitgebreid is er niet voor Vice City. Er is wel een programmaatje dat alle hidden packages vind, en er is een programma dat laat zien welke Unique stunt jumps je nog moet voltooien.

Als je één van deze, of allebei wilt, wil ik ze wel voor je uploaden. Als jij het programma wat jij zoekt ergens anders voor nodig hebt kan je dat misschien zeggen, en wil ik je daarmee helpen.

Er is in ieder geval niet zoiets wat jij zoekt, maar wel de bovenstaande programma's.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf wel een programma in mijn bezit. Ik heb een bestandje waarmee je kunt zien welke rampages en packages je mist. Ook heb ik een programma genaamd Ancestrial Recall. Daarmee wordt ingame aangegeven wat er nog moet gebeuren. De site waar dat programma op stond is bewust uit de lucht gehaald, en is me ook expliciteit verteld dat dit programma niet verspreidt mag worden. Misschien dat je met die naam wat op google kunt vinden. Anders kun je ook altijd je savegame plaatsen, en dat ik het dan voor je bekijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is juist voor de Hidden Packages en de Unique Jumpes! Dus je kan me helpen!

EDIT: Ik had de reactie van HerrieM nog niet gezien, dus ik reageerde op het vorig berich van JowTommyVercetti..

Ok, ik zal daar eens naar zoeken.

EDIT2: Programma niet te vinden met Google...

Wéér ietsje te vroeg gepost...

Bewerkt: door Grove4L
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...