Jump to content

De Mobiel


kevin schilder

Recommended Posts

Hallo iedereen weet wel dat in GTA IV een mobiel zit, Maar hoe zou die eigenlijk werken, Zou het zoiets zijn van

even op een knopje drukken en je hebt een namenlijst of zou je ook echt nummers kunnen intypen.

Ik hoor het wel :tu:

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal wel een mobiel zijn met de nieuwste techniek.

Met touchscreen en mp3 erop etc..

Ook zou het wel grappig zijn als je er allerlei minigame op kunt spelen.

Verder kun je er uiteraad mee bellen en SMSen wat op iedere mobiel kan.

Een Nokia zal het waarschijnlijk worden wat blijkt uit trailer 2.

Wat voor soort Nokia weet ik in iedergeval niet maar is wel misschien al bekend ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal wel niet té ingewikkeld worden :puh:

Hopelijk kun je het zelfs na een tijdje vervangen door een nieuwer en beter model

dat zou wel tof zn :puh:

Maar zover gaat Rockstar spijtig genoeg nooit gaan. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal wel niet té ingewikkeld worden :puh:

Hopelijk kun je het zelfs na een tijdje vervangen door een nieuwer en beter model

dat zou wel tof zn :puh:

Maar zover gaat Rockstar spijtig genoeg nooit gaan. :cya:

Dit kunnen zo voor de Xbox360 toch als downloadable content doen?

Het zal wel een gewone moderne mobiel worden met functies als camera etc. Misschien zelfs een MP3 functie waardoor je OVERAL muziek kunt luisteren. We zullen het wel zien. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat het niet zo'n hele geavanceerde mobiel word, volgens mij wilde rockstar juist de indruk wekken met GTA IV dat je niet zo makelijk een rijk man kan worden in GTA IV. En kom nu niet met reacties als je hoeft niet rijk te zijn voor een vette mobiel, want iedereen snapt wel wat ik bedoel.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Oké , Je hebt gelijk Mark... Maar alsnog het zou wel realistischer worden als je dan rijken mensen zien die dan met zo'n dure mobiel loopt want tegenwoordig heeft '' Bijna '' iedereen een telefoon op de wereld!

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen weet wel dat in GTA IV een mobiel zit, Maar hoe zou die eigenlijk werken, Zou het zoiets zijn van

even op een knopje drukken en je hebt een namenlijst of zou je ook echt nummers kunnen intypen.

Ik hoor het wel :tu::cya:

Een mobiel zit niet, die ligt.

Ik denk niet dat je kan typen want daar heb je weinig aan. Gewoon menu'tje met wat dingen zoals camera, agenda, postvak IN, saven/loaden enz...

Bewerkt: door SoaDT0M
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen weet wel dat in GTA IV een mobiel zit, Maar hoe zou die eigenlijk werken, Zou het zoiets zijn van

even op een knopje drukken en je hebt een namenlijst of zou je ook echt nummers kunnen intypen.

Ik hoor het wel :tu::cya:

Een mobiel zit niet, die ligt.

Ik denk niet dat je kan typen want daar heb je weinig aan. Gewoon menu'tje met wat dingen zoals camera, agenda, postvak IN, saven/loaden enz...

Ja het is al bevestigd dat als je je telefoon kiest dat je dan een menutje krijgt met die dingen erin, en een contactenlijst zodat je die kan bellen. Misschien kan je ook wel net als in Saints Row zelf een nummer intikken van bijvoorbeeld reclame borden e.d.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...