superjetze Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2007 ik heb zelf geen vcs alleen vc, maar ik wil graag weten of de sunshine auto's van 1984 begon bij BJ Smith.. mischien was er eerst een andere eigenaar? komt BJ Smith trouwens voor in vcs? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2007 Bj Smith heeft in 1984(Gta VCS) het nieuwe gebouw laten bouwen van Sunshine auto's. Dus lijkt het mij wel logisch dat hij ook de eigenaar was van de Sunshine Auto's in 1984. In 1986(Gta Vice City) is de nieuwe vesting van Sunshine Auto's helemaal klaar. Op een gegeven moment koopt Tommy vercetti de Sunshine Auto's over van BJ Smith. Het klopt dus dat Bj Smith in alle tijden de eigenaar was van de oude vesting en de nieuwe van Sunshine Auto's Meer info over Sunshine Auto's: klikHier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dupree Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2007 je eerste vraag weet ik niet maar bj smischt komt niet voor in gta vcs dupree Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 7 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 november 2007 jammer nou ja ik weet genoeg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2007 Hoe weten we nou dat Sunshine Auto's is begonnen met BJ Smith als hij niet in VSC voorkomt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2007 Omdat BJ Smith zegt dat hij de zaak toch maar eens moet verkopen na al die tijd... Dat zeg je niet na 3 maanden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.