nick11123 Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Hallo, Ik heb een vage probleem. Als ik bijv. bij official ga en dan bijv. Las venturas playground server doe, dan gaat hij gewoon SA opstarten en dan gaat hij connecten en zodra hij geconnect is valt SA uit en dan komt er z,n niet verzenden gezeik. Dus is hij gecrasht. Alleen hoe kan ik dit nouw oplossen mijn internetverbinding is goed enz. ik heb dit alleen bij bepaalde servers, dus niet bij allemaal dus kan het ook aan de server zelf liggen?? Alvast bedankt voor de hulp Reageren
The Distortion Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 ik weet de oplosssing daar niet voor want ik kom ook niet in die server als ik in de bekende servers wilt krijg ik telkens: Error Sac could not update -.-'' Reageren
nick11123 Geplaatst: 7 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2007 ik weet de oplosssing daar niet voor want ik kom ook niet in die serverals ik in de bekende servers wilt krijg ik telkens: Error Sac could not update -.-'' het is niet alleen bij die server hoor, het is bijna bij alle bekende server,s maar weet niemand een goede oplossing?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.