Bierbuikje Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Hallo, ik heb op een andere website bestandjes gedownload voor gta vice city.een stuk of 3. Alleen ik heb ze opgeslagen, maar hoe moet ik ze openen of iets anders raars mee doen zodat het terecht komt in het spel? alvast bedankt! Reageren
Grove4L Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 (bewerkt) Allereerst save of plak je je bestand in de map waar hij moet komen (staat meestal bij de 'read me'). Daarna moet je met de rechtermuisknop op het bestand klikken. Dan op 'hier uitpakken' dan kan je aan je bestanden geraken. Bewerkt: 6 november 2007 door Grove4L Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 6 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Ik denk niet dat ik het al helemaal snap, kijk maar naar screen: Weet iemand waarik klikken moet? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Je moet op 'extract files' klikken, en dan een map kiezen waar jij de bestanden in wilt staan. Je kunt misschien een nieuwe map maken, da's wel handig. Verder volg je gewoon de Readme Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.