aapppie Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Hallo, Ik zoek een code/glitch/truck om een fbi-outfit te krijgen. Ik wil dit graag omdat ik het vreselijk mooi vind. Dus, iemand een idee? Alvast bedankt! Mvg, Aapppie Reageren
cheetha Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 [je kan alleen een fbi outfit krijgen met een modification Reageren
aapppie Geplaatst: 6 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2007 En weet je zo welke mod? En weet je ook de url? :$ Reageren
cheetha Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 [ik weet niet welke mod maar wel de site www.gtagarage.nl Reageren
aapppie Geplaatst: 6 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Ten 1e; gtagarage.nl bestaat niet. GTAGARAGE.COM zal het dan wel zijn. Ten 2e; Ik heb op gtagarage.com gezocht, maar niets met fbi outfit. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 (bewerkt) Dan moet je zelf modden Dit is overigens maar eent texture mod, da's het allermakkelijkst. Open met de IMG Tool GTA San Andreas>Models>Player.img, en extract 'coachsemi.txd' en open het met de TXD workshop. Exporteer het als BMP, open het met paint, zet er de letters FBI op, import het weer in de txd workshop, dan import het weer in player.img en je kunt het kopen bij SubUrban. Is dit te moeilijk, dan kan ik het je uitgebreider uitleggen of zelf de mod maken Bewerkt: 6 november 2007 door MartyCeha Reageren
aapppie Geplaatst: 7 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Ik heb wel fbi-outfit's gevonden. Maar weet niet hoe je die moet importeren. :$ Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Ik heb wel fbi-outfit's gevonden. Maar weet niet hoe je die moet importeren. :$ Het toevoegen van kleding kan via de IMG Tool. Ik zal even in het kort uitleggen wat de exacte bedoeling is: 1) Open met de IMG Tool het bestand "GTA3.img" te vinden in "C/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Models".2) Zoek het bestand dat je wilt vervangen. ('Edit > Find)'3) Extract het bestand, dit word je back-up. ('Commands > Extract')4) Verwijder de originele bestanden. ('Commands > Delete')5) Voeg de nieuwe bestanden van de mod toe. ('Commands > Add')6) Indien je alle bestanden toegevoegd hebt, ga je naar 'commands > rebuild archive'. Het is echt heel erg gemakkelijk te doen, dus ik denk dat je aan deze korte beschrijving wel voldoende hebt. Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je altijd nog uitwijken naar deze tutorial. In ieder geval veel succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.