-eend- Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Hier een zelfspelend spel Hij is nog niet af maar wou 'm toch effe laten zien Reageren
Mister.X Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Whahaa. Grappig. Alleen happert hij een beetje op 't begin. En dus lijkt het nep. (is het ook) Reageren
-eend- Geplaatst: 6 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Ja ik nam te grote stappen tijdens het veplaatsen van het balletje. En dat is nu niet meer te verhelpen. Dan moet ik zo 115Layers verwijderen en opnieuw maken Reageren
Mister.X Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Ja ik nam te grote stappen tijdens het veplaatsen van het balletje. En dat is nu niet meer te verhelpen. Dan moet ik zo 115Layers verwijderen en opnieuw maken Ja dan kun je het wel zo laten. 8/10! Reageren
Gijsso Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Het is heel geinig alleen blijven er een paar pixels hangen maar je zegt zelf dat het nog niet af is. Ik geef je een 8/10. Het is geinig maar naar een tijdje gaat het wel vervelen Reageren
AreZzo Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Haha erg grappig gemaakt man! Ik vind dat je met je balkje goed meebeweegt zoals het balletje zo lijkt het net echt Erg cool 9/10 Reageren
T-Designz Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Leuk spelletje. Eerst dacht ik dat ik het de xD Hij is wel orgineel maar niet zo mooi . 8.0 voor orginaliteit Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Hahahaha, erg origineel! Hoe verzin je het? Eigenlijk niets op aan te merken, ga naar gerust verder met dit project! 9/10 Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 orgineel! en leuk maar zelf heb ik al zoveel van die dingen gemaakt (2) maar omdat hij op het forum erg orgineel is een 9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.