UlimateGTAFAN Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 (bewerkt) Hallo, Wie kan me helpen met de Paramedic en Vigilante? Missie:Paramedic en Vigilante Versie: V1 Cheats/mods: Nee! Overige: heb nog geen wapens Dit is een andere savegame. Ik ben hier nog helemaal in het begin. Maar leek mij wel handig om dit al gehaald te hebben. Dus wie kan me helpen? Alvast bedankt GTASAsf3.b Bewerkt: 6 november 2007 door UlimateGTAFAN
Gijsso Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Ik kan 'm niet doen maar heb jij niet gister al Vigilante missie aangevraagt?? het is wel alleen maar een vraag
HerrieM Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Gehaald: Paramedic + $37.500 De vigilante mag iemand anders doen. Ik heb minimaal 1500 kogels nodig van de MP5 of SMG. Veel plezier ermee. @ Gijsso, dat heeft hij, maar er staat ook dat dit een andere save is.
Ghost_Rider Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 (bewerkt) Ik doe de Vigilante wel EDIT: Ik krijg de vigilante niet gehaald, want ik kan ze moeilijk uitschakelen. Probeer na de missie Doberman weer eens te posten, want dan kunnen we Ammunation binnen om SMG's en MP5's te kopen wat handig zijn hierbij Bewerkt: 7 november 2007 door ..::GhostRider::..
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Vigilante heb je idd gister al aangevraagd, lijkt mij zinloos als die al gedaan is om ´m nogmaals aan te vragen. Daarnaast is het wel zo handig voor diegene die jou aanvraag in behandeling neemt dat je al beschikt over voldoende wapens en/of munitie. Als de Ammu-Nation nog niet open is kan je natuurlijk ook gebruik maken van de wapens die op straat liggen, >hier een kaart met alle vindplaatsen<. Succes
Recommended Posts