Woetsha Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 (bewerkt) Ik wil graag weten hoe je een Windows Vista skin gebruikt ! Ik heb ongeveer zo'n 30 gedownload maar elke keer de verkeerde, soms heb ik die van Windows XP en soms komt er een ".desktop" extensie. Kent er iemand een website waar je liefst gratis windows Vista skins kan downloaden en kan iemand me zeggen hoe ik die moet installeren ? Ik weet wel dat je dit moet doen: Bureaublad-Rechtsklik-Aan persoonlijke voorkeur aanpassen-Thema, en dan moet je bladeren naar de nieuwe skin. Bewerkt: 6 november 2007 door Woetsha Reageren
Thundercover Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 (bewerkt) In deze tutorial legt RonaldVC het helemaal uit. Skins die op deze manier werken, kan je gratis van de site Devianart halen. Succes! Edit: Ah zo. Skins voor Vista zou ik niet weten. Bewerkt: 8 november 2007 door Thundercover Reageren
RonaldVC Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 In deze tutorial legt RonaldVC het helemaal uit. Skins die op deze manier werken, kan je gratis van de site Devianart halen. Succes! Nouja, hoe het werkt in Windows XP. Hoe het gaat in Vista weet ik eerlijk gezegd niet. Ik ga er vanuit dat er niet veel verschil zal zijn, alleen zal de patch niet werken in Vista. Of er al een patch gemaakt is voor Vista weet ik niet, ik kon er in ieder geval zo snel even niet vinden.. Reageren
Woetsha Geplaatst: 7 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2007 (bewerkt) Nouja, hoe het werkt in Windows XP. Hoe het gaat in Vista weet ik eerlijk gezegd niet. Ik ga er vanuit dat er niet veel verschil zal zijn, alleen zal de patch niet werken in Vista. Of er al een patch gemaakt is voor Vista weet ik niet, ik kon er in ieder geval zo snel even niet vinden..Ik dacht al.. Want toen ik me pc terug had opgestart moest ik systeemherstel gebruiken. Uiteindelijke is het toch nog gelukt om m'n pc terug normaal op te starten .Is er nog iemand die weet hoe je Windows VISTA skins installeert ? Dus voor Windows Vista en niet voor Windows XP ! Bewerkt: 7 november 2007 door Woetsha Reageren
gta-pilot Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Nouja, hoe het werkt in Windows XP. Hoe het gaat in Vista weet ik eerlijk gezegd niet. Ik ga er vanuit dat er niet veel verschil zal zijn, alleen zal de patch niet werken in Vista. Of er al een patch gemaakt is voor Vista weet ik niet, ik kon er in ieder geval zo snel even niet vinden..Ik dacht al.. Want toen ik me pc terug had opgestart moest ik systeemherstel gebruiken. Uiteindelijke is het toch nog gelukt om m'n pc terug normaal op te starten .Is er nog iemand die weet hoe je Windows VISTA skins installeert ? Dus voor Windows Vista en niet voor Windows XP ! (nog)niet moet nog worden uitgevonden Reageren
Woetsha Geplaatst: 8 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2007 (bewerkt) Is er nog iemand die weet hoe je Windows VISTA skins installeert ? Dus voor Windows Vista en niet voor Windows XP ! (nog)niet moet nog worden uitgevonden Deze antwoord trekt dus op niets, want ik heb er één gedownload maar het gebruikte te veel geheugen ik moest er te veel programma's voor downloaden en ook zat hij nog eens vol virussen. En daarom zoek ik nu een andere, een veel eenvoudigere .Dus wat jij zegt is helemaal niet waar, want hij werkte wel bij mij en ik heb zelfs de uiterlijk van mijn PC kunnen veranderen . Bewerkt: 8 november 2007 door Woetsha Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 De enige oplossing zou wezen Stardock Windowsblinds te kopen voor vista, let wel op of je een 32-bits hebt of 64-bits, kan verschillend wezen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.