Jump to content

voertuigen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik zat net op de walkthrough te kijken en zag bij de voertuigen de ploeg te staan. (eigenlijk is het geen ploeg, maar een soort frees) maar ik kwam hem op 2 verschillende plaatsen tegen.

eentje in Las Venturas en eentje in een schuur op een boerderij in de Badlands.

dus er zijn wel vindtplaatsen.

groetjes guusje :tu:

Bewerkt: door guusje
Geplaatst:
ik zat net op de walkthrough te kijken en zag bij de voertuigen de ploeg te staan. (eigenlijk is het geen ploeg, maar een soort frees) maar ik kwam hem op 2 verschillende plaatsen tegen.

eentje in Las Venturas en eentje in een schuur op een boerderij in de Badlands.

dus er zijn wel vindtplaatsen.

groetjes guusje :tu:

Tuurlijk komt de ploeg voor in het spel en kun je het ook vinden. Maar "vindplaatsen" op de walkthrough, zijn plekken waar dat voertuig altijd (of in ieder geval onder bepaalde voorwaarden) te vinden is. Voor de ploeg bestaan die niet, die kom je alleen op willekeurige plekken in bepaalde gebieden tegen.

Vandaar de melding in de walkthrough , dat er geen vindplaatsen zijn.

Geplaatst: (bewerkt)

Maar hij heeft ook een vaste vindplaats!

Zie hier

Nog door mij geopend ook. :7

EDIT: link toegevoegd

Bewerkt: door Marioleo69
Geplaatst:
Maar hij heeft ook een vaste vindplaats!

Zie hier

Nog door mij geopend ook. :7

EDIT: link toegevoegd

maar ook daat staat hij niet altijd ;)

Maar de Auto van Sweet staat er ook niet altijd, en heeft ook daar een vindplaats volgens Wikigta.

Maar wat zijn dan de 'voorwaarden' waar een voertuig aan moet doen om een vindplaats te hebben.

Geplaatst:

De voorwaarden zijn dingen die je moet voltooien voordat het voertuig daar staat. In de meeste gevallen zijn dit missies die je eerst moet voltooien. Overigens zijn er ook voertuigen die je wel vindt voor een bepaalde missie, maar waar je niet in kunt (bijvoorbeeld de vliegtuigen op Easter Bay Airport). Maar je kunt ook voertuigen krijgen voor 'minigames' (of zij-missies, het is maar hoe je het noemt), bijvoorbeeld na de Dirt Track minigame. Als je deze hebt voltooid zal er een Dune naast het station spawnen.

Hopelijk is het zo wat duidelijker, nog veel plezier met San Andreas!

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Geplaatst:

Het voertuig dat op de plek spawned moet altijd hetzelfde zijn; op The Strip is dit niet het geval.

Het voertuig moet altijd op dezelfde plek spawnen (als het spawned). Soms is het voertuig er niet, maar dan moet je gewoon een blokje om lopen ofzo. Dit is al sinds de vroege GTA's zo.

Geplaatst:

Bedankt :dans:

Maar hoort de ploeg nou wel of niet bij vindplaatsen van voertuigen?

Hij spawned altijd op dezelfde plek

Geplaatst:

Tja, zelf zou ik zeggen van wel, want hij spawnt er vrijwel altijd. Maar je moet ook bedenken dat de crew die WikiGTA bewerkt onmogelijk tijd heeft om helemaal te gaan bepalen wat zij een echt vindplaats vinden of niet. Dan zou je gewoon veel te lang bezig zijn. Dus zelf zou ik hem erbij zetten, maar de keuze is natuurlijk aan de crew...

Geplaatst:

Kun je jezelf voortbewegen op/in een ploeg? :clown: Nee hè :puh: Dan is het geen voertuig. Dus hoort het niet bij de vindplaatsen van de voertuigen.

Geplaatst:

Oh ja? En waarom staat dit er dan wel bij?

Maar goed we weten het eigenlijk al, de crew heeft echt geen tijd om overal lang bij stil te staan wat wat is.

Geplaatst:

Dat moet je aan de mensen van WikiGTA vragen. Misschien een idee: een aparte pagina voor objecten die je aan voertuigen kan koppelen, en voertuigen. Want het is echt niet hetzelfde hoor :puh:

Geplaatst:

Tja het is maar hoe je het bekijkt... Technisch gezien is het wel een voertuig, echter een voertuig zonder enige deuren. En dat je mee kunt nemen met een vrachtwagen. Je kunt dit meenemen wel vergelijken met het vervoeren van een voertuig met een towtruck/tractor. Dat zijn ook voertuigen. Alleen worden ze net iets anders getrokken. Maar in feite berust het op hetzelfde idee. Dus wel voertuigen. Probeer maar eens met bijvoorbeeld een samp script jezelf met een command of iets dergelijks in die aanhangers te zetten. Je zult zien dat je er wel inkomt. Weliswaar kun je niet ermee rijden (heeft namelijk geen acceleration, motor type etc ingesteld), maar dat je erin kan zitten zegt eigenlijk al genoeg.

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Geplaatst:

Volgens de engine van SA zijn het voertuigen (je kunt ze niet op elkaar stapelen, ze kunnen naar wens van de speler bewegen, en kunnen ontploffen). Maar in RL zijn het niet echt voertuigen :7 Omdat je jezelf er niet mee kan vervoeren. Maar op Wiki wordt een voertuig ook in een categorie ingedeeld op basis va de situatie in RL, en niet volgens de engine. Vandaar mijn standpunt ;)

Geplaatst:

Voor op en aanmerkingen over WikiGTA kan je je ei beter kwijt in >dit forum<. Op dit moment is een collega op wiki bezig met de voertuigen en aanhangsels dus wellicht zal hij het in dat forum eerder opmerken dan in dit forum. Daarnaast zal worden gecontroleerd of jou informatie ook daadwerkelijk klopt en dan zal t.z.t. het één en ander worden aangepast. Overigens blijven aanhangers etc (voorlopig) op de voertuigenpagina staan omdat ze tot op zekere hoogte eigenschappen van voertuigen hebben met als grote verschil dat er geen deuren en zitplaatsen op zitten.

Edit: U vraagt wij draaien ^_^>klik<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...