Jump to content

voertuigen

Recommended Posts

Geplaatst:

Heb ik geprobeerd maar lukte niet , had hem helemaal gehaald uit Los Santos die Tractor , alleen lukte hem niet ?

Geplaatst:

Dat is gek, dan doe je waarschijnlijk iets verkeerd. Als je hem ziet, zorg dan dat je hem natuurlijk met aan de voorkant probeert aan te haken, met de haak van de tractor. Doe de haak eerst omlaag met numpad 8, koppel het ding aan door er rustig achteruit tegenaan te rijden. Doe de haak daarna omhoog met numpad 2, en rijden maar. :)

Geplaatst: (bewerkt)
Waar kan je die aanhanger vinden dan?

Nou eigenlijk is hier geen vaste vindplaats voor, ik kwam hem namelijk een keer tegen bij een boerderij en ik besloot een tractor te halen om te kijken of hij achter de tractor kon, maar dit werkte niet. Ik zou je aanraden een carspawner te gebruiken aangezien deze aanhanger wel een voertuigen id heeft, hij kan ook ontploffen. Hier kan je zo'n carspawner vinden: >klik<. Overigens is het id voor de farm trailer 610. Veel succes :).

Bewerkt: door Bigstijn
Geplaatst:

Je kan die Frees echt wel achter de Tractor zetten.

maar je kan er eigenlijk niet zoveel mee als je over Peds heen rij gebeurt er niks.

zet de Frees precies achter de tractor

preciesagterrs2.jpg

doe de takel omhoog met NUM8 naar beneden NUM2 (standaard controls)

takelomhogeg6.jpg

en rijden maar

vreesagtertrakerjpgzk8.png

Geplaatst:
Nou eigenlijk is hier geen vaste vindplaats voor, ik kwam hem namelijk een keer tegen bij een boerderij en ik besloot een tractor te halen om te kijken of hij achter de tractor kon, maar dit werkte niet. Ik zou je aanraden een carspawner te gebruiken aangezien deze aanhanger wel een voertuigen id heeft, hij kan ook ontploffen. Hier kan je zo'n carspawner vinden: >klik<. Overigens is het id voor de farm trailer 610. Veel succes :) .
Ik kan die carspawner niet openen. Hoe moet je hem instaleren dan?
Geplaatst:

Die link van bigstijn is niet echt handig, is namelijk alleen te gebruiken als je daar (ook) een account hebt. Aangezien bij mij alles naar behoren werkt kan je ook onderstaande nemen. Pas wel op met voertuigen die rail-gebonden zijn, die kunnen ervoor zorgen dat SA afsluit (fout) en je SA opnieuw moet opstarten. Succes ^_^

edit @ hieronder: Op het moment van dit schrijven heb je mij bedankt terwijl het nog 0 x gedownload is, om het te downloaden moet je gewoon op bovenstaande bestand klikken. :7

Geplaatst:
Die link van bigstijn is niet echt handig, is namelijk alleen te gebruiken als je daar (ook) een account hebt. Aangezien bij mij alles naar behoren werkt kan je ook onderstaande nemen. Pas wel op met voertuigen die rail-gebonden zijn, die kunnen ervoor zorgen dat SA afsluit (fout) en je SA opnieuw moet opstarten. Succes ^_^

bedankt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...