Kidco5 Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Hallo, Ik heb de Angel Pine sneeuw mod gedownload en heb geprobeerd te installeren, maar het is niet heel duidelijk uitgelegd. Er staat: Maak eerst een BACK UP, via volgende stappen. open gta3imgtool -> rechtermuisknop (op de file die je gaat replacen) -> extract -> Sla hem ergens op waar je hem kunt vinden bijv. C:\Mijn Documenten\GTA San Andreas Userfiles\Backups\ Ik dacht, dan moet ik IMGtool hebben dus heb ik die ook opgezocht en gedownload. Maar wat moet ik openen met IMGtool, dat staat er niet bij. Dus zou iemand me verder kunnen helpen en het ietsje duidelijker uitleggen aub? Bedankt Reageren
GTA_XP Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Je moet de gta3.img openen. Die vind je in de map models Reageren
Kidco5 Geplaatst: 7 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Ok ik heb alle files die op het lijstje staan ge extract... En nu? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Ok ik heb alle files die op het lijstje staan ge extract... Nu is het zaak om de bestanden van de mod te installeren. Je verwijderd eerst de originele bestanden, je hebt ze net ge extract, dus je hebt een back-up. Na het verwijderen van deze bestanden ("commands" > "delete") voeg je de bestanden van de mod toe ("commands" > "add"). Als je alles netjes vervangen hebt, ga je tot slot nog naar "commands" > "rebuild archive" zodat de bestanden gelezen worden. Reageren
Kidco5 Geplaatst: 7 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Ok, bedankt! Het werkt perfect! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.