Mister.X Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Made by Mister.X Die border vind ik wel grappig. Reageren
-eend- Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Opzich wel leuke sig, maar de render.... Die render zit er niet echt mooi in, lijkt of ie verkleind ofzo is. Nu is ie erg onduidelijk Op die grond zit ook een witte rand, wat ook niet echt mooi is, en wat er volgens mij ook niet hoort. Die border is wel leuk, aan de blauwe kant zit een bruine rand, en aan de bruinige kant zit een blauwe 7/10 Door de render. Reageren
AreZzo Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 De achtergrond is lekker hard die vind ik heel mooi gebrusht! De render past niet echt bij de achtergrond, of je zou hem moeten vergroten... De border is een leuk idee maar ik vind het niet goed uitgewerkt, ik heb het ook al een paar keer toegepast en ik doe altijd een border 'kleur1', op een nieuwe layer een border met 'kleur2' dan op deze layer selecteer je het gebied dat weg moet, druk op delete. (dit heb je ook waarschijnlijk maar kom...) dan neem je een soft brush met opacity 20% ofzo, en dan brush je een beetje op het einde van de borders mer 'kleur2', zo heeft het een overgang en is het niet ineens een andere kleur. Ik hoop dat je aan deze tekst uitkan ? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 (bewerkt) Opzich best mooie signature, de achtergrond is heel erg mooi imo, de render is gewoonweg kut. Niet goed uitgeknipt. Pask ook niet echt bij de achtergrond. De border is wel grappig, maar simpel. Tekst past er ook niet bij. Probeer een andere kleur, en ander font. Zwart is zoooo 2006 5/10, door de render. Bewerkt: 7 november 2007 door .WhoopDiDoo. Reageren
Crankeye Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 Achtergrond is goed gebrusht, border valt wel mee. De render ziet er helemaal niet goed uit, sorry. De render kun je ook inblenden, of het witte verwijderen... Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Eigelijk hetzelfde als wat de andere boven hebben gezegd, maar ik vind de lettertype die je voor je naam hebt gebruikt niet zo. Ik zou daar wel even voor letten. Voor de rest: 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.