Fiegel5 Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 (bewerkt) ik heb een prbleem als ik bij breetje 500 invul en bij lengte 150 word hij kei klein zoals mijn handtekening maar hij mag groter hoe moet dit. grsssssss zie afbeelding: http://img87.imageshack.us/img87/1976/naamlooshg7.png[/img en is hier een turiotal voor want weet niet hoe ik iets moet laten bewgen en zo Bewerkt: 7 november 2007 door fiegel5 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 ik heb een prbleem als ik bij breetje 500 invul en bij lengte 150 word hij kei klein zoals mijn handtekening maar hij mag groter hoe moet dit. Je wilt dat plaatje in een nieuw bestand van 500 bij 150 hebben, begrijp ik dat goed? Dit raad ik je aan te doen door "CTRL + T" in te drukken, hiermee kun je namelijk je plaatje aanpassen in grote. Ik denk dat het slim hem is om hem enkel te vergoten in de lengte. Als je dit namelijk gaat doen in breedte, zal hij uitrekken en dat staat niet echt. Tip: Houd "Shift" in bij het vergroten. en is hier een turiotal voor want weet niet hoe ik iets moet laten bewgen en zo Er zijn hier wel dergelijke tutorials te vinden, de vraag is alleen of je daar baat bij hebt. Zoek anders even in de Tutorials lijst. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 7 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2007 ik heb een prbleem als ik bij breetje 500 invul en bij lengte 150 word hij kei klein zoals mijn handtekening maar hij mag groter hoe moet dit. Je wilt dat plaatje in een nieuw bestand van 500 bij 150 hebben, begrijp ik dat goed? Dit raad ik je aan te doen door "CTRL + T" in te drukken, hiermee kun je namelijk je plaatje aanpassen in grote. Ik denk dat het slim hem is om hem enkel te vergoten in de lengte. Als je dit namelijk gaat doen in breedte, zal hij uitrekken en dat staat niet echt. Tip: Houd "Shift" in bij het vergroten. en is hier een turiotal voor want weet niet hoe ik iets moet laten bewgen en zo Er zijn hier wel dergelijke tutorials te vinden, de vraag is alleen of je daar baat bij hebt. Zoek anders even in de Tutorials lijst. heb jij deze schop ook dan??? en ik wil gewoon de maten 500 bij 150 dat typ ik in en dan word hij lelijk en hoe laat je hem bewegen in deze chop Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.