Crankeye Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 (bewerkt) Onderwerp: Vrouwelijke Krijgers ~ Soort design: Signature.. Size design: 330x110, 110x330. Render: Ja, ... Animatie: Nee. Premade: Nopeee~!! Tijd van inlevering: 9 November - 21:00. Opmerking: Je mag zelf weten of je Wijdte 330 of 110 doet, en met hoogte ook 330 of 110 (px). Moge de beste winnen! Dit is mijn inlevering: Bewerkt: 7 november 2007 door Crankeye
RuftCrush Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Hey ik wil graag de battle met je aangaan, dit is mijn inzending:
Rullez Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 (bewerkt) Ik wil het wel proberen.... Damn net te laat. Maar eventueel als keuze. Lever ik die van mij toch in. Bewerkt: 10 november 2007 door Rullez
Crankeye Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2007 (bewerkt) We kunnen een 3 battle houden, dat is wel mega-spannend! Crankeye: RuftCrush: Rullez: Bewerkt: 10 november 2007 door Crankeye
.Levi. Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Ho ho, wacht even jongens.. Van mij mogen jullie best met zijn 3e een battle aangaan alleen wil ik eerst van RuftCrush horen of hij het goed vind. Hij is de battle namelijk aangegaan met de gedachten dat het 1 tegen 1 zou zijn. Geeft hij een voor dan mag de battle beginnen, een tegen dan wordt het 1 vs 1.
RuftCrush Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Ho ho, wacht even jongens.. Van mij mogen jullie best met zijn 3e een battle aangaan alleen wil ik eerst van RuftCrush horen of hij het goed vind. Hij is de battle namelijk aangegaan met de gedachten dat het 1 tegen 1 zou zijn.Geeft hij een voor dan mag de battle beginnen, een tegen dan wordt het 1 vs 1. Ik vind het oké hoor, lijkt me wel eens spannend. Dus ik geef een voor Moge de beste winnen
Crankeye Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Moge de beste winnen! Dit meen ik.
MXR Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Ik stem voor Crankeye Omdat ik die van ruftcrush er een beetje makkelijk uitvind zien. De achterground vind ik wel mooi gebrusht alleen vind ik het jammer dat je verder weinig effecten rondom de render gedaan hebt, maar verder is ie mooi hoor. Ook vind ik hem mooien dan die van Rullez, omdat die van rullez zo wazig is en onduidelijk ik weet het niet precies maar iets vind er niet zo geweldig aan Dus ik stem op Crankeye omdat de signature er gewoon goed uitziet, leuke effecten rondom de render, leuke achtergrond en de tekst vind ik leuk!
Gino99 Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Ik vind die van Crankeye het mooist want zo te zien is daar het meets aan gedaan.Ook is alles mooi.Die van RuftCrush is niet zo veel gedaan en die van Rullez vind ik die wazigheid niet mooi. Stem:Crankeye
Duytje Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Mijn stem gaat naar : Crankeye, ik vind die efecten mooi, en ik denk dat hij er de meest aan heeft gedaan, die van ruftcrush vind ik ook mooi maar die heeft een beetje mindergedaan , naja
T-Designz Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Crankeye ziet er het proffessioneelst uit. Stem = Crankeye
Rullez Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 De winaar lijtk mij duidelijk... Gefeliciteerd Crankeye. >>> Door RonaldVC: De battle is nog niet afgelopen, er kan nog steeds gestemd worden. Bovendien kan je dit soort posts voortaan beter gewoon via pb doen, zo hou je het topic overzichtelijk..<<<
gta-pilot Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Ik stem voor RuftCrush hij heeft meer effecten en kleukren die mij aanspreken
Recommended Posts