-eend- Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 (bewerkt) Aanschouw Mijn uitkomst: Voor vragen PM me of post het hier Bewerkt: 7 november 2007 door -eend- Reageren
xgaming Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Dat met keyframe adden kan ook met F6 Verder beetje korte tut, maar wel redelijk simpel te volgen Als ik eerlijk mag zijn is dit niet de 'juiste' manier om een animatie te maken. Gebruik motion/shape tween. Veel makkelijker, hoef je niet alles zelf telkens te verschuiven (doet flash automatisch). Reageren
-eend- Geplaatst: 7 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Wat is de motion/shape tween? Reageren
bramboy Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 waarin wordt dit gemaakr kan ik namelijk niet vinden Reageren
kristof01 Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Wat mij opvalt (over het algemeen ) is dat iedereen beschrijft hoe je een nieuw document aanmaakt, maar de uitleg hoe je er een keyframe inzet ontbreekt, wel wazig . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.