KoenKucharek Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 is er een programma om voertuigen etc mee te laten spwnen in vc? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 is er een programma om voertuigen etc mee te laten spwnen in vc? Er zit een garage editor inbegrepen bij deze trainer. Een garage editor is ook een soort spawner, maar deze spawnt hem niet voor je neus op straat maar in een willekeurig uit te kiezen garage. Installatie: De trainer even uitpakken, en vervolgens de gehele inhoud kopiëren naar de volgende map: "C/Program Files/Rockstar Games/GTA Vice City". Je start dan het spel, switcht terig naar Windows via "ALT + TAB" en je start de trainer. Vervolgens ga je naar "garage editor" en kies je de instellingen om je voertuig te laten spawnen. Veel plezier! Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 8 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2007 is er een programma om voertuigen etc mee te laten spwnen in vc? Er zit een garage editor inbegrepen bij deze trainer. Een garage editor is ook een soort spawner, maar deze spawnt hem niet voor je neus op straat maar in een willekeurig uit te kiezen garage. Installatie: De trainer even uitpakken, en vervolgens de gehele inhoud kopiëren naar de volgende map: "C/Program Files/Rockstar Games/GTA Vice City". Je start dan het spel, switcht terig naar Windows via "ALT + TAB" en je start de trainer. Vervolgens ga je naar "garage editor" en kies je de instellingen om je voertuig te laten spawnen. Veel plezier! nee ik bedoel voor je huis en of het strant of zoo ergens laten spawnen net als bij diaz mansion die ifernus en die limo enz Reageren
K.O. Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 nee ik bedoel voor je huis en of het strant of zoo ergens laten spawnen net als bij diaz mansion die ifernus en die limo enz Maakt het veel uit hóe je m spawnt? Of je m nou met een GarageEditor spawnt, zodat t voertuig in je garage komt, met een 'gewone' Carspawner, dat ie recht voor je neus spawnt of met een bepaalde mod, dat ie er standaard staat? Als je ervoor wil zorgen dat je voeruig er standaard staat, moet je namelijk (dacht ik) wijzigingen maken in de main.scm, waardoor je savegame hoogstwaarschijnlijk onbruikbaar wordt. Je kunt denk ik t beste een carspawner gebruiken met sneltoetsen voor bepaalde voertuigen, zodat je ingame maar op een toetsencombi hoeft te drukken en je voertuig staat er. Reageren
FerryN Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 (bewerkt) nee ik bedoel voor je huis en of het strant of zoo ergens laten spawnen net als bij diaz mansion die ifernus en die limo enz Maakt het veel uit hóe je m spawnt? Of je m nou met een GarageEditor spawnt, zodat t voertuig in je garage komt, met een 'gewone' Carspawner, dat ie recht voor je neus spawnt of met een bepaalde mod, dat ie er standaard staat? Als je ervoor wil zorgen dat je voeruig er standaard staat, moet je namelijk (dacht ik) wijzigingen maken in de main.scm, waardoor je savegame hoogstwaarschijnlijk onbruikbaar wordt. Je kunt denk ik t beste een carspawner gebruiken met sneltoetsen voor bepaalde voertuigen, zodat je ingame maar op een toetsencombi hoeft te drukken en je voertuig staat er. Hoeft niet, Je kunt ook de savegame manipuleren, zo deed ik het altijd. Met een savegame-editor kun je zeggen waar en welke wagens er komen, en aanpassen. zonder dat je een nieuwe savegame moet gebruiken. zal ff zoeken, Greetz Ferryn Got it! Klik klik! Bewerkt: 9 november 2007 door feki122 Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2007 nee ik bedoel voor je huis en of het strant of zoo ergens laten spawnen net als bij diaz mansion die ifernus en die limo enz Maakt het veel uit hóe je m spawnt? Of je m nou met een GarageEditor spawnt, zodat t voertuig in je garage komt, met een 'gewone' Carspawner, dat ie recht voor je neus spawnt of met een bepaalde mod, dat ie er standaard staat? Als je ervoor wil zorgen dat je voeruig er standaard staat, moet je namelijk (dacht ik) wijzigingen maken in de main.scm, waardoor je savegame hoogstwaarschijnlijk onbruikbaar wordt. Je kunt denk ik t beste een carspawner gebruiken met sneltoetsen voor bepaalde voertuigen, zodat je ingame maar op een toetsencombi hoeft te drukken en je voertuig staat er. Hoeft niet, Je kunt ook de savegame manipuleren, zo deed ik het altijd. Met een savegame-editor kun je zeggen waar en welke wagens er komen, en aanpassen. zonder dat je een nieuwe savegame moet gebruiken. zal ff zoeken, Greetz Ferryn Got it! Klik klik! ik kan de player pos tool niet downloaden Reageren
FerryN Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 nee ik bedoel voor je huis en of het strant of zoo ergens laten spawnen net als bij diaz mansion die ifernus en die limo enz Maakt het veel uit hóe je m spawnt? Of je m nou met een GarageEditor spawnt, zodat t voertuig in je garage komt, met een 'gewone' Carspawner, dat ie recht voor je neus spawnt of met een bepaalde mod, dat ie er standaard staat? Als je ervoor wil zorgen dat je voeruig er standaard staat, moet je namelijk (dacht ik) wijzigingen maken in de main.scm, waardoor je savegame hoogstwaarschijnlijk onbruikbaar wordt. Je kunt denk ik t beste een carspawner gebruiken met sneltoetsen voor bepaalde voertuigen, zodat je ingame maar op een toetsencombi hoeft te drukken en je voertuig staat er. Hoeft niet, Je kunt ook de savegame manipuleren, zo deed ik het altijd. Met een savegame-editor kun je zeggen waar en welke wagens er komen, en aanpassen. zonder dat je een nieuwe savegame moet gebruiken. zal ff zoeken, Greetz Ferryn Got it! Klik klik! ik kan de player pos tool niet downloaden Heb hem op een andere site gevonden: DL link: Player Position Tool Bron: De bron (LZF Downloads) Op de site staat in het Duits hoe je het kan doen via de Main.SCM. Hoe werkt het programma: Start Player Position tool op en Gta Vc. ga staan waar je je de auto of wat dan ook wilt hebben, en doe dan Alt+Tab en kijk in de tool voor de coordinaten. En die vul je met het voertuig in de Savegame editor en de auto spawnt waar tommys gezicht stond dus als je richting noorden doet,staat de auto ook richting noorden. Maar let op, als je een savegame edited,en je laad een andere savegame die je niet hebt verandert, dan staat de voertuig er niet, tenzij je weer de veranderte savegame laadt. Je moet dan per savegame dat invullen. Veel succes Greetz Ferryn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.