osmgek11 Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 ik heb fifa 08 gekocht maar ik zie op veel sites dat je bij speel als prof / Be a pro een hele wedstrijd als keeper kan spelen. maar weet iemand ook hoe dat moet. Reageren
Backsmash Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 als het goed is kan je via het hoofdmenu dat kiezen. de spel modes be a pro. dan moet je een mannetje kiezen of aanmaken, en kan je dus ook met de kieper van je favorite ploeg spelen. Reageren
osmgek11 Geplaatst: 7 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2007 (bewerkt) Bij mij kan dat niet THX voor de snelle reactie Bewerkt: 7 november 2007 door osmgek11 Reageren
Mister.X Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 als het goed is kan je via het hoofdmenu dat kiezen. de spel modes be a pro. dan moet je een mannetje kiezen of aanmaken, en kan je dus ook met de kieper van je favorite ploeg spelen. Huh? Dit klopt niet. Als je het niet weet zeg dan niks. Je kan dit niet met Be a Pro. Wel als je een wedstrijd bezig bent en je verdedigers zijn te langzaam dan kun je eigen keeper besturen door op een knop te drukken. (ligt er aan welke console). Je kan ook de laatste 5 minuten de keeper meenemen als je een corner hebt. Voor meer info kijk in het FIFA08-topic Reageren
Arthis Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Je moet gaan naar de optie zonnespel en dan de linie van de keeper selecteren. Reageren
AXIO Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 voor zover ik weet kan je niet keeper zijn als je als team speelt of be a pro bij team kan het wel maar je moet dan met je hele team dus is het niet handig als je de hele tijd met keeper gaat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.