Sef Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Hallo, Ik weet dat er voor dat eerste al een topic is, maar die beantwoord mijn vraag niet duidelijk genoeg,. Is er iets waarmee ik geen hoogtelimitaties meer heb met de Jetpack? Ik heb laats een filmpje gezien van iemand die dat kon (vloog door de hidden interritoir Liberty City met zijn Jetpack). Is er iets wat dit mogelijk maakt? Is er ook iets wat het mogelijk maakt dat er vliegtuigen landen en opstijgen op "de drie grote vliegvelden", net zoals in VCS? Alvast bedankt, Sef Reageren
Scarface92 Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Op het filmpje laten ze waarschijnlijk de hidden interior zien van LC in SA. Dat kan je bezoeken via de ganton gym en als volgt door verschillende interiors.. Hidden Interiors info klik hier Verder is er misschien nog een uitgebreide mod om hoger met je Jetpack te kunnen.. En voor je andere vraag zou je even moeten googelen. Reageren
Sef Geplaatst: 7 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2007 (bewerkt) Wat voor een uitgebreide mod? Ik heb voor de andere vraag al gegoogled, maar dat leverde niets op. Bewerkt: 7 november 2007 door Sef Reageren
moechy Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 kijk eens op www.gtagarage.com fzo Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 voor je vliegtuig acties is een mod gemaakt maar die neemt virusen mee dus kort samengevoegt is er geen vliegtuigen land en opstijg mod Reageren
Bigstijn Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Overigens zie je alleen vliegtuigen rondvliegen, met toeval bots je er perongeluk tegen aan of stort er een voor je voeten neer, vliegtuigen landen + opstijgen gaat niet, in sommige missies moet je (Bijv. Freefall) het vliegtuig parkeren op het vliegveld voordat je je beloning krijgt en de missie passed is. In VCS landen en stijgen vliegtuigen dan wel, maar je kan er niet mee vliegen. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Als je gewoon een vlucht boekt start en land het vliegtuig ook. Je ziet deze liegtuigen (AT 400's) altijd hoog in de lucht vliegen. Hoger als de kleinere vliegtuigjes die rondvliegen (Rustlers en Beagles). Net als AT 400's vliegen ook Andromada's zo hoog in de lucht. Hierdoor crashen deze nooit ergens, wat de Beagles en de Rustlers die rondvliegen wel doen. Wat een reden hiervoor is, is dat je een vliegende beweging makkelijk kunt laten gebeuren ingame (als programmeur). Het kan bevoorbeeld te lastig zijn om een vliegtuig gewoon ingame te laten landen, omdat je dan kans op crashes hebt. In een cutscene kan dit wel, omdat daar alle handelingen te voorspellen zijn. Waarom dit in GTA III, VC, LCS en VCS wel kan is omdat die vliegtuigen niet door de engine als 'voertuigen' worden gezien, en dus ook niet kunnen ontploffen. Dit wordt gewoon als object (net als een gebouw) met een animatie erin gezien. En in VCS kun je wél in die vliegtuigen vliegen (in de psp versie dan). Je kan er alleen niet meer uit. Dit is gewoon een bug. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Als je gewoon een vlucht boekt start en land het vliegtuig ook. Je ziet deze liegtuigen (AT 400's) altijd hoog in de lucht vliegen. Hoger als de kleinere vliegtuigjes die rondvliegen (Rustlers en Beagles). Net als AT 400's vliegen ook Andromada's zo hoog in de lucht. Hierdoor crashen deze nooit ergens, wat de Beagles en de Rustlers die rondvliegen wel doen.Wat een reden hiervoor is, is dat je een vliegende beweging makkelijk kunt laten gebeuren ingame (als programmeur). Het kan bevoorbeeld te lastig zijn om een vliegtuig gewoon ingame te laten landen, omdat je dan kans op crashes hebt. In een cutscene kan dit wel, omdat daar alle handelingen te voorspellen zijn. Waarom dit in GTA III, VC, LCS en VCS wel kan is omdat die vliegtuigen niet door de engine als 'voertuigen' worden gezien, en dus ook niet kunnen ontploffen. Dit wordt gewoon als object (net als een gebouw) met een animatie erin gezien. En in VCS kun je wél in die vliegtuigen vliegen (in de psp versie dan). Je kan er alleen niet meer uit. Dit is gewoon een bug. ik ben nog maar in het begin maar kan er niet in Reageren
MartyCeha Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Dit is een moeilijk uitvoerbare glitch. Je moet een ambulance op de startbaan zetten, precies op de plek waar de fakeplane met zijn linkervleugel langs zal komen. Zodra hij langskomt spring je om de vleugel en druk je de hele tijd op driehoekje terwijl je over de vleugel naar het vliegtuig toe loopt. Je zal nu instappen. Je kan er niet meer uit, maar je gaat wel mee. Dit gaat vaak fout omdat: Je gemakkelijk van de vleugel afvalt en je daarna of daarvoor de pijp uit gaat door de jetstroom. Reageren
Sef Geplaatst: 9 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2007 Ik heb een Liberty City solid mod gevonden op gatgarage. Als ik die wil downloaden krijg ik: 403 - Forbidden Kan iemand die hier even uploaden? (want dat was waarom ik oneindige jetpack hoogte wou...) Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 zou je meschien de link willen posten??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.