GekkieJ01 Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Vriend:Ik heb models bestand verwijdert en als ik gta opnieuw installeer hoor ik dat bestand te hebben ... Dus wilt iemand dat hier in dit topic neer zetten dan kan hij dat downen! Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Vriend:Ik heb models bestand verwijdert en als ik gta opnieuw installeer hoor ik dat bestand te hebben ... Dus wilt iemand dat hier in dit topic neer zetten dan kan hij dat downen! Ik denk dat je bestanden beter kunt aanvragen in het Aanvraag bestanden/data voor GTA topic Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 7 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Maar aangezien hij niet weet hoe dat bestand heet zal ik toch iemand's hulp in dit topic moeten hebben! ... Overigens , Zal hij zelf ook eens posten aangezien hij zich heeft geregistreerd! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Maar aangezien hij niet weet hoe dat bestand heet zal ik toch iemand's hulp in dit topic moeten hebben! ... Overigens , Zal hij zelf ook eens posten aangezien hij zich heeft geregistreerd!Als je vriend zich heeft geregistreerd dan lijkt het mij niet logisch dat jij voor hem moet posten. Het dunkt mij dat hij dan zelf even aangeeft welke bestanden hij nodig heeft. Daarnaast staat hierboven al een link naar het topic waar je moet zijn om bepaalde bestanden aan te vragen. En als hij het spel eerst uninstalled en daarna opnieuw installeert zou hij toch weer moeten beschikken over alle bestanden van het spel. Dan nog een algemene tip: maak altijd een back-up van bestanden die je aanpast en verwijder niet zomaar iets als je niet precies weet wat je verwijdert! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.