Jump to content

Het woord stoppen komt in beeld.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo beste mensen,

Sinds ik een nieuwe monitor en router heb aan gesloten krijg ik het woordje Stoppen in beeld, dit is heel vreemd om te zien.

Ik heb eventjes een screenshot bijgevoegd, en nee ik gebruik geen vista het is een skin dus het ligt niet aan vista.

Geplaatst:

Een Labtec wireless toetsen bord, ik zou zeggen hij werkt perfect, zou het daar aanliggen? Vreemd... :{

Geplaatst:

Is het een multimedia toetsenbord? Want het lijkt me dat de software denk dat je de 'Stoppen' knop indruk voor je mediaplayer ;) Probeer het eens op te lossen door die software van je toetsenbord (indien aanwezig) of van je router toch nog maar een keertje te herinstalleren, misschien dat dat helpt.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Hoort het niet bij de achtergrond ofzo. Want Windows gebruikt die kleur groen nooit. En een programma zou het ook nooit zo in het bureaublad zetten.

Geplaatst:

Klopt de achtergrond is van het forum, het enige nadeel is het woordje.

Hmm en nu ook nog een leuk probleem met Battlefield 2, een crash to desktop...

Geplaatst:

Heb je van die knopjes op je toetsenbord? waarmee je je Media player enzo kan besturen? want die zetten altijd van die licht groene tekst in beeld

Geplaatst:

dat laat die dingen gewoon verschijnen, bel eens met de fabrikant of update je drivers als je dat nog niet gedaan had

Geplaatst:

Drivers al 3 keer geupdate, vreemd ik heb een setting uitgeschakeld en nu stopt hij er mee, ach ja. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...