Nemean^inf Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Hallo beste mensen, Sinds ik een nieuwe monitor en router heb aan gesloten krijg ik het woordje Stoppen in beeld, dit is heel vreemd om te zien. Ik heb eventjes een screenshot bijgevoegd, en nee ik gebruik geen vista het is een skin dus het ligt niet aan vista. Reageren
G13nn Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 wat voor toetsenbord heb jij? ik kan je enigsinds garanderen dat het daaraan ligt Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 7 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Een Labtec wireless toetsen bord, ik zou zeggen hij werkt perfect, zou het daar aanliggen? Vreemd... Reageren
Galiorix Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Is het een multimedia toetsenbord? Want het lijkt me dat de software denk dat je de 'Stoppen' knop indruk voor je mediaplayer Probeer het eens op te lossen door die software van je toetsenbord (indien aanwezig) of van je router toch nog maar een keertje te herinstalleren, misschien dat dat helpt. Greetz Reageren
.Sharingan Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Hoort het niet bij de achtergrond ofzo. Want Windows gebruikt die kleur groen nooit. En een programma zou het ook nooit zo in het bureaublad zetten. Reageren
Galiorix Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 De achtergrond die je ziet is het Forum. Het is dus van een programma. Greetz Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 7 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Klopt de achtergrond is van het forum, het enige nadeel is het woordje. Hmm en nu ook nog een leuk probleem met Battlefield 2, een crash to desktop... Reageren
T@rget Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Heb je van die knopjes op je toetsenbord? waarmee je je Media player enzo kan besturen? want die zetten altijd van die licht groene tekst in beeld Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 7 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Ja die heb ik zeker. Reageren
G13nn Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 dat laat die dingen gewoon verschijnen, bel eens met de fabrikant of update je drivers als je dat nog niet gedaan had Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 8 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Drivers al 3 keer geupdate, vreemd ik heb een setting uitgeschakeld en nu stopt hij er mee, ach ja. Reageren
Limbolander Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 ja dat moest je idd doen had ik ook in het begin en meteen uitgezet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.