flexit Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 oke dit is maybe wel de domste vraag ooit hier gemaakt maar ik heb gta san andreas net op me computer gezet hij werkt helemaal enzo maar ik wil van die vette auto shit er in hoe kan ik dat nou doen want ik lees er wel van alles over maar waar kan ik dat programma downloaden om die autos in de game te zetten en hoe precies ?!?! greetz flexit Reageren
JasonStatham Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 (bewerkt) ik weet het ook niet precies en geen 1 vraag is dom maar voor info verwijs ik je naar het modding gedeelte van GTAforum http://www.gtaforum.nl/index.php?showforum=46 en voor download mods www.gtainside.com Bewerkt: 7 november 2007 door GTA-fan2 Reageren
WackoX Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Idd, het beste wat je kan downloaden is sami, maar somigen voortuigen zoals, boten treinen en vliegtuigen doen het niet, dus als je alleen auto mods wilt dan is dit je goede keus. je installeert sami, je opend hem, je doet ''install a mod'' je selecteerd de map die je zojuist gedownload hebt (die auto mod) en drukt de hele tijd op verder.. etc. Reageren
Proximitus Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 (bewerkt) Nou moet ik eerlijk zeggen dat zelfs Sami niet betrouwbaar is hoor. Het is zo dat het programma wel vraagt of er back-ups gemaakt moeten worden, maar soms gebeurt dit niet. Ook is he tniet zo dat er bij elke mod die je download een SAMI bestandje zit. Ik hou het lekker bij IMG-tool, lekker veilig, makkelijk en snel Owja, komen we bij een ander probleem: Welke versie van GTA heb je? Want als je het spel hebt gekocht nadat de hele commotie rond de Hot Coffee mod was ontstaan, heb je waarschijnlijk versie 2. Die kun je niet modden, dat hebben ze beveiligd. Je kan in de download database een downgrader downloaden om het spel naar V1.0 te downgraden en hier kun je de patch voor V1.01 downloaden Bewerkt: 8 november 2007 door Proximitus Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Ik hou het lekker bij IMG-tool, lekker veilig, makkelijk en snel Inderdaad, maar mocht 'flexit' liever gebruik maken van een automatische installer, dan is GGMM aan te raden. In principe met dezelfde functies als SAMI, maar in mijn ogen is GGMM iets beter en 'betrouwbaarder'. Een complete tutorial over het gebruik van GGMM is hier te vinden. Reageren
Proximitus Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Ik hou het lekker bij IMG-tool, lekker veilig, makkelijk en snel Inderdaad, maar mocht 'flexit' liever gebruik maken van een automatische installer, dan is GGMM aan te raden. In principe met dezelfde functies als SAMI, maar in mijn ogen is GGMM iets beter en 'betrouwbaarder'. Een complete tutorial over het gebruik van GGMM is hier te vinden. Ik moet zeggen, dat is een verdomd handig programmatje Ik heb wel eens dat ik hem niet goed installeer, is dat van te voren ook te zien met dit programma? dat hij een foutmelding geeft als die de verkeerde invoer krijgt? Reageren
FerryN Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 (bewerkt) Sami is niet aan te raden, al gebruik ik hem zelf. Soms vergeten dat programma een lijn in Vehicles.ide, Carcols.dat of Handling.cfg te voeren. Als je hem dan zo laat zonder zelf iets in te voeren,en je uninstalled het wagentje, dan krijg je zo'n domme melding en is de back-up weg en dan staat de mod er nog steeds in :S Als je na het installen zelf een lijn in voert dan moet je hem voor het unistallen de correcte lijn invullen anders weg back-ups. En treinen en scooters zijn niet te installen via sami, van boten en vliegtuigen weet ik het niet. Zou hem handmatig installen of via GGMM. Greetz Ferryn Bewerkt: 10 november 2007 door feki122 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.