Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Eej,

1195993264-670.png

Ik heb een skin gemaakt dat Tommy er ouder uit ziet. Wat vinden jullie ervan? Hier een paar screens:

1194505037-080.png

1194505082-50.png

1194505109-020.png

Bij de laatste kan je goed het verschil zien tussen jong en oud dus wat vinden jullie ervan?

Bewerkt: door DB10
  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DB10

25

• Proximitus

4

• Galiorix

4

• Joriz

3

Geplaatst:

Is een rimpel was een klein beetje fout gegaan moest net iets hoger komen, maar ik ga hem ook nog iets aanpassen.

Geplaatst:

Ow, op die fiets ;)

Maar hoeveel ouder heb je Tommy hier willen laten zien, een jaartje of 10? Want dat zou een goed beeld kunnen zijn hoe die er uit ziet ten tijde van GTA San Andreas.

Geplaatst:

Erg leuk bedacht. Misschien zou je de haren van Tommy helemaal grijs kunnen maken. Hij ziet er namenlijk nog niet héél veel ouder uit. Maar zeker leuk gedaan tot nu toe. Die rimpel kan idd iets lager, maar daar heb je vast wel oog voor, dus ik zie uit naar je 2e versie.

KUTGW :tu:

Geplaatst:
Erg leuk bedacht. Misschien zou je de haren van Tommy helemaal grijs kunnen maken. Hij ziet er namenlijk nog niet héél veel ouder uit. Maar zeker leuk gedaan tot nu toe. Die rimpel kan idd iets lager, maar daar heb je vast wel oog voor, dus ik zie uit naar je 2e versie.

KUTGW :tu:

Ja die komt er zeker aan wat vinden jullie van de kleding?

Geplaatst:

De kleding vind ik er ook wel bij passen. Bruine broeken worden vaker gedragen door de wat oudere mannen, en dat donkere hawaii-shirt vind ik ook wel mooi :)

Geplaatst:

Mooi gemaakt, hij lijkt echt stukken ouder. Hij zou natuurlijk nóg ouder lijken als je hem helemaal grijs haar geeft, maar zo'n oude opa die nog motor rijd op topsnelheid en mensen dood schiet is natuurlijk wel een beetje vreemd, als je dat ziet :Y

Anyway een originele, leuke en goedgelukte mod.

8.5/10

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
Mooi gemaakt, hij lijkt echt stukken ouder. Hij zou natuurlijk nóg ouder lijken als je hem helemaal grijs haar geeft, maar zo'n oude opa die nog motor rijd op topsnelheid en mensen dood schiet is natuurlijk wel een beetje vreemd, als je dat ziet :Y

Anyway een originele, leuke en goedgelukte mod.

8.5/10

Greetz :sigaar:

Bedankt :)

Geplaatst:

Leuk bedacht, je kunt het vast nog wel wat duidelijker uitwerken. Let op dit:

• Final mod show topics dienen screenshots en een downloadlink te hebben.

Geplaatst:

hahaha, gave mod!

Een steenouwe gangster dat missies doet :schater:

Maak m zo oud dat zijn hele gezicht eraf valt :D

En laat m krom lopen met een stok!

Geplaatst:

Hij is nog niet helemaal af zitten nog een paar foutjes aan heb hem wel groot en deels veranderd, omdat ik niet helemaal tevreden was. Ja hij moet er ongeveer iets van 10 tot 15 jaar ouder uitzien. Ik heb hem nu ook in VC gekregen bij de cutscenes eerst was het alleen de GTA LC mod. Er loopt alleen nog een rare streep over zijn arm die ik moet zien weg te krijgen. De kleding heb ik ook veranderd, want in de cutscenes van VC kwam het blauwe shirt er niet goed uit. Dus ik ben nu nog aan het bekijken welk shirt ik kies en hoe ik die zwarte streep weg krijg. Mocht er animo voor zijn wil ik hem nog wel uploaden ;) Ik denk dat ik zelf ook nog van de andere kleding van Tommy hem ouder maak. Hier nog een paar plaatjes:

1194979149-850.jpg

Het Forelli shirt word nog veranderd is tijdelijk en er komt op zijn voorhoofd een extra rimpel.

1194979241-680.jpg

Hier zie je de zwarte streep niet lopen, maar die zit ergens op zijn horloge arm. Verdere updates komen binnenkort ;)

Geplaatst:

Is dit je eerste MOD? Ik vind dat je het leuk gemaakt hebt, hij ziet er inderdaad ouder uit, dus dat ik goed gelukt. De kleding is ook goed passend.

Ik geef je MOD een 7,5/10. :tu:

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

Voor je eerste mod lijkt me dit heel erg goed.

Ik mod zelf niet maar als je eens rond kijkt op die modding sites en ziet wat hun eerste mods zijn zijn ze zeker niet zo goed.

Van mij krijg je ....euhm... een 9/10 proficiat. :dans::tu:

grtz

~Victorious~

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...