Joriz Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Mooi gedaan! Deze mag zeker in de download database worden toegevoegd: http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...q=submit&c= Reageren
DB10 Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2007 (bewerkt) Mooi gedaan!Deze mag zeker in de download database worden toegevoegd: http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...q=submit&c= Ok bedankt Jorisz hij is nog niet helemaal af Uiteindelijk wil ik alle kleding buttons die Tommy oppakt er ouder uitziet. Harstikke bedankt voor de positieve reacties ja dit is inderdaad mijn eerste mod. Het viel me op dat er niet veel mods waren waar Tommy er ouder uit zag, dus ik dacht dat wil ik zelf eens proberen Bewerkt: 14 november 2007 door DB10 Reageren
DB10 Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Sorry voor de dubbel post, maar ik heb alle foutjes er uitgehaald dit is de uiteindelijke versie geworden: De volgende skin word de cop versie, maar dat weet ik nog niet zeker. Als ze allemaal af zijn post ik ze in de download versie als één bestand Reageren
Galiorix Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Het ziet er super uit Reageren
DB10 Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2007 (bewerkt) Ik ben nu vastgelopen Wilde mijn nieuwe soiree skins erin zetten met TXDworkshop, maar toen kreeg ik deze melding ik krijg de nieuwe skins er niet in: Daar heb ik geen last van bij player.txd en CSplay.txd alleen bij de overige bestanden van de Tommy skin, dus misschien dat iemand een oplossing weet anders moet ik er mee stoppen, wat ik erg jammer zou vinden. Bewerkt: 17 november 2007 door DB10 Reageren
DB10 Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2007 *** Deze Mod is stopgezet (aangezien niemand de moeite neemt om te reageren) *** Reageren
Joriz Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 *** Deze Mod is stopgezet (aangezien niemand de moeite neemt om te reageren) *** Huh? Misschien is het verstandiger om hulp te vragen over technische problemen in de help sectie inplaats van in een eigen showroom topic. Waarschijnlijk is deze fout ook al vaker voorgekomen dus als je even zoekt vind je er misschien al meer informatie over. Reageren
DB10 Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2007 *** Deze Mod is stopgezet (aangezien niemand de moeite neemt om te reageren) *** Huh? Misschien is het verstandiger om hulp te vragen over technische problemen in de help sectie inplaats van in een eigen showroom topic. Waarschijnlijk is deze fout ook al vaker voorgekomen dus als je even zoekt vind je er misschien al meer informatie over. Ok zal ik dat nog ff proberen. Als daar niks uitkomt stop ik er waarschiijnlijk helemaal mee. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 *** Deze Mod is stopgezet (aangezien niemand de moeite neemt om te reageren) *** Huh? Misschien is het verstandiger om hulp te vragen over technische problemen in de help sectie inplaats van in een eigen showroom topic. Waarschijnlijk is deze fout ook al vaker voorgekomen dus als je even zoekt vind je er misschien al meer informatie over. Ok zal ik dat nog ff proberen. Als daar niks uitkomt stop ik er waarschiijnlijk helemaal mee. nee niet er mee stoppen!!! het is een coole mod ik zou het jammer vinden als je er mee stopt Reageren
DB10 Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2007 *** Deze Mod is stopgezet (aangezien niemand de moeite neemt om te reageren) *** Huh? Misschien is het verstandiger om hulp te vragen over technische problemen in de help sectie inplaats van in een eigen showroom topic. Waarschijnlijk is deze fout ook al vaker voorgekomen dus als je even zoekt vind je er misschien al meer informatie over. Ok zal ik dat nog ff proberen. Als daar niks uitkomt stop ik er waarschiijnlijk helemaal mee. nee niet er mee stoppen!!! het is een coole mod ik zou het jammer vinden als je er mee stopt Ja ik wil er ook wel mee doorgaan. Ik heb een topic met de vraag of iemand weet hoe ik het kan oplossen, maar ik heb nog geen antwoorden. Dus als niemand reageerd of geen oplossing weet moet ik er wel mee stoppen. Ook al zou ik dat wel zonde vinden, want ik heb ook de soiree skin af maar die krijg ik er niet in. Reageren
DB10 Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Aangezien ik alleen de normale skin kan veranderen, tot iemand me de oplossing geeft. Heb ik nog wat dingetjes er aan veranderd, zoals het shirt vond ik niet mooi, dus daar is iets anders aan nu ziet het er een stuk beter uit en ik heb zijn voorhoofd iets veranderd, want dat zag er zo blokkerig uit verder heb ik hem ook een wallen gegeven ziet hij er nog wat ouder uit. Hier een plaatje: Reageren
DB10 Geplaatst: 19 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Ik heb de soiree skin er zelf ingekregen en dat is niet dankzij iemand die mij wilde helpen Dit is het uiteindelijke reslutaat geworden: Dit is het resultaat wat vinden jullie ervan? Ik weet nog niet wat de volgende skin is die ik ga veranderen, maar dat zien jullie vanzelf wel Reageren
Joriz Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Nog even ter herhaling. Dit is het showroom topic. Je kan dus beter het technische probleem geheel uitleggen in de GTA Modding help TXD sectie Het lijkt er echter op dat de fout in de TXD tool zit die je gebruikt en niet zo zeer aan je handeling. Zoek dus eerst even of er een nieuwere versie is of dit specefiek een Windows Vista probleem is (programma in XP compatibiliteit mode draaien ??) Reageren
DB10 Geplaatst: 19 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Nog even ter herhaling. Dit is het showroom topic.Je kan dus beter het technische probleem geheel uitleggen in de GTA Modding help TXD sectie Het lijkt er echter op dat de fout in de TXD tool zit die je gebruikt en niet zo zeer aan je handeling. Zoek dus eerst even of er een nieuwere versie is of dit specefiek een Windows Vista probleem is (programma in XP compatibiliteit mode draaien ??) Ik heb het probleem zelf al opgelost. Maar ik had ook een topic aangemaakt bij modding help onder textures hulp, maar daar had ik geen antwoord gekregen, dus niet alleen hier had ik het probleem verteld. Maar goed dat maakt niks meer uit ik kan nu weer lekker verder met mijn mod. Wat vinden jullie van de soiree skin? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Ziet er leuk uit, ga zo door! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.