JelleVD Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Gaaf gedaan, nu heb ik ook een indruk van Tommy tijdens het San Andreas tijdperk. Reageren
DB10 Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2007 De casual skin voor Tommy is nu ook af. Vond het wel leuk om zijn kleding zwart te doen zo heeft ie wel wat weg van de maffie leden van San Andreas. Dit is het resultaat wat vinden jullie ervan? De plaatjes zijn niet van erg goede kwaliteit, maar ik sloeg ze op als jpeg terwijl het png moest zijn. De skin ziet er verder gewoon goed uit Reageren
DB10 Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Er is er weer een af dit is de kleding van dat verhuizingsbedrijf, volgensmij heette het iets van Spandex. Wat vinden jullie ervan? Reageren
Galiorix Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Super werk, erg leuk gedaan Zie er naar uit om de rest van je werk te zien. Greetz Reageren
DB10 Geplaatst: 22 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Super werk, erg leuk gedaan Zie er naar uit om de rest van je werk te zien.Greetz Misschien komt vandaag weer een skin. Ik moet nu nog twee van die trainingspakken, de Cuban outfit (weet daar niet echt iets aan te veranderen, behalve hem ouder te maken. Het bankoverval pak, de cop outfit en het Mr. Vercetti suit. Reageren
DB10 Geplaatst: 22 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2007 (bewerkt) Ik heb de tracksuit ook af, misschien komt vandaag ook nog de andere tracksuit maaqr dat zie ik nog wel als ik tijd heb hier wat screens: Wat vinden jullie ervan? EDIT: De tweede tracksuit is ook af. De volgende skin(s) komen in het waarschijnlijk in het weekend nog alleen de Cop, Bankrobber outfit en het Mr. Vercetti suit. Hier een paar screens: Bewerkt: 22 november 2007 door DB10 Reageren
DB10 Geplaatst: 26 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2007 (bewerkt) Ik heb al een tijdje geen updates meer gegeven, maar dat komt omdat ik het een beetje druk heb met school. Om toch maar wat info te geven de bankrobber en cop skin gaan qua uiterlijk niet veel veranderen, behalve dat ze er ouder uitzien met de bankrobber skin was ik bezig maar ik was niet tevreden over het resultaat de nieuwe kleding kwam op één of andere manier niet goed uit. En bij de Mr. Vercetti suit en de golf suit ga ik nog kijken of ik iets aan de kleding ga veranderen. EDIT: Dit is het resultaat van de bankrobber skin: Ik was zelf niet echt tevreden, maar wat vinden jullie van de bankrobber skin? Bewerkt: 26 november 2007 door DB10 Reageren
DB10 Geplaatst: 1 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Ik heb ff geen zin meer om verder te gaan met deze mod. Ik ga er waarschijnlijk verder mee in de kerstvakantie of eerder als ik weer zin heb Reageren
DB10 Geplaatst: 20 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Ik ga ieder moment weer verder met de mod Door de kerstvakantie heb ik weer tijd. Reageren
Proximitus Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Ik heb alles gezien en moet zeggen dat het er erg leuk uitziet. Zal de mod zeker een keer gebruiken als hij af is. Moet wel zeggen dat ik de tracksuit (de eerste) er een beetje raar uit vind zien, maar das mijn mening Reageren
DB10 Geplaatst: 25 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Al de afbeeldingen zijn weg, omdat zo te zien de site waar ik mijn plaatjes had geupload is verwijderd ik post ieder moment van elke skin wel één plaatje Reageren
DB10 Geplaatst: 26 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2007 (bewerkt) Zoals ik had beloofd hier alle skins die ik tot nu toe af heb, de Cuban outfit is nu ook af. Street: Tracksuit I: Tracksuit II: Bankrobber: Spandex: Soiree: Casual: Cuban: Er zijn wel enkele aanpassingen aan skins geweest, maar dat zijn alleen kleine veranderingen. Bewerkt: 26 december 2007 door DB10 Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Zoals ik had beloofd hier alle skins die ik tot nu toe af heb, de Cuban outfit is nu ook af.Street: [..] Tracksuit I: [..] Tracksuit II: [..] Bankrobber: [..] Spandex: [..] Soiree: [..] Casual: [..] Cuban: [..] Er zijn wel enkele aanpassingen aan skins geweest, maar dat zijn alleen kleine veranderingen. Nice DB10. Leuk gedaan Reageren
DB10 Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Er zijn weer een paar afbeeldingen weggevallen Die post ik later wel weer, maar ik wilde ff melden dat ik weer een pauze neem met het afmaken van deze mod de zin ontbreekt weer. Maar vinden jullie deze mod de moeite waard om te releasen? En hoeveel ouder denken jullie dat Tommy hier is? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 waar is de cop outfit?????? please maak die ook. zie die niet als een bump. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.