WackoX Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Heey, Ik had GTA Sa even verwijderd en opnieuw geinstalleert maar nu wil ik dus weer samp spelen maar krijg ik: ''Screwing around with Credits isn't cool...'' Dit heb ik als ik elke server wil spelen Screen:
Sandra Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Ik weet het niet zeker maar, ik vrees dat je nooit geen sa-mp meer mag spelen. "Screwing around with credits isn't cool" = "Rotzooien aan credits is niet grappig" Jij hebt denk ik een script van het sa:mp forum gedownload, en de credits van de makers van dat script eruit gehaald en je eigen naam erin gezet. Waarscheinlijk heeft de maker van het originele script dat gezien, en het gemeldt aan het sa-mp-team. Credits uit scripts halen is verboden. (en bovendien heel lullig als je dat doet) en waarscheinlijk ben je van sa:mp verbannen. Dus niet van 1 enkele server, maar van ALLE servers! Er is geen kans op een unban. Jammer dan....
WackoX Geplaatst: 8 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Uum ik heb niks gedaan hoor, ik wil gewoon weer voor de zoveelste keer weer spelen.
.:TOM:. Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Waarom staat er op het vakje Sa Limit Adjuster ? Dat is een progje voor de limiten de verhogen en verleggen van GTA SA heb je daar soms mee gekloot aangezien, dit tesamen met GTA opstart ? Tom
Azer Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Dit heeft totaal niets met SA:MP te maken, start je singleplayer nog wel op? (En verplaats naar SA:MP Help)
Galiorix Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Hmm, ik denk dat dit te maken heeft dat er nog overblijfselen van een trainer in de GTA San Andreas map staan die niet weg zijn gegaan bij het uninstaleren. Uninstall GTA San Andreas nog een keer, verwijder de map en herinstalleer hem weer Greetz
Lorenzo12 Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Waarom staat er op het vakje Sa Limit Adjuster ? Dat is een progje voor de limiten de verhogen en verleggen van GTA SA heb je daar soms mee gekloot aangezien, dit tesamen met GTA opstart ? Tom Als je goed kijkt is dat het plaatje ''Screwing around with credits isn't cool'' dat is die Sa Limit Adjuster misschien is dat het?
Sandra Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Waarom staat er op het vakje Sa Limit Adjuster ? Dat is een progje voor de limiten de verhogen en verleggen van GTA SA heb je daar soms mee gekloot aangezien, dit tesamen met GTA opstart ? Tom Als je goed kijkt is dat het plaatje ''Screwing around with credits isn't cool'' dat is die Sa Limit Adjuster misschien is dat het? Ik denk dat hij het na 2 maanden wel gevonden heeft hoor. Kijk de volgende keer ff naar de datum van de laatste post.
Remcconen Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 ik heb dit probleem ook Lees het topis door en je komt er vast wel uit
Azer Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Gewoon een kwestie van geen mods gebruiken in SA:MP, ook geen problemen. *Slotje vanwege zinloze bump*
Recommended Posts