L Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 missie: 100% dating denise versie: 1.0 overig: - cheaten: nee GTASAsf1.b
-Matthijs- Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 (bewerkt) Ik zal het voor je doen... Edit: Maak je gebruik van mods? De savegame doet het bij mij niet op zowel V1 als V2... Edit II: Ik denk toch dat het met mods te maken heeft (klik), dus je zult ze eerst volledig moeten verwijderen voordat ik of iemand anders je aanvraag kan doen. Bewerkt: 8 november 2007 door -Matthijs-
L Geplaatst: 8 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2007 (bewerkt) Ik zal het voor je doen... Edit: Maak je gebruik van mods? De savegame doet het bij mij niet op zowel V1 als V2... nee, gebruik geen mods Edit: doet hij het al? Wat raar. ik ging net zelf effe daten, ze vraagt coffee, ik klik Y, loopt hij vast en krijg ik een zwart scherm Edit: huh dat kan niet, die heb ik verwijdert Bewerkt: 8 november 2007 door Léon-San Andreas
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Zojuist jou savegame geprobeerd te laden met mijn V1 en ik krijg hetzelfde probleem als -Matthijs-. Dit kan betekenen dat jou savegame: of geen versie 1 is of je hebt modificaties gebruikt en/of je modificaties niet goed verwijdert. Ik raad je aan om goed te controleren of jou versie weer origineel is (zonder mods) en pas daarna kan je weer een aanvraag indienen m.v.v. de juiste versie.
Recommended Posts