WackoX Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Heey, Ik wil hel graag dat ik met GTA SA vanaf het stuur kan kijken, bestaat daar een soort mod of zo iets van? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Je hebt de Camera Hack, met "10 new views", zoals de beschrijving zegt. Misschien zit hij daarbij. Reageren
WackoX Geplaatst: 8 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Er staat 403 forbidden Reageren
Galiorix Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 (bewerkt) Ik heb hem ook nog op mijn computer staan dus als ie niet te groot is zal ik hem even uploaden, geduld Greetz [edit] Bewerkt: 8 november 2007 door Galiorix Reageren
WackoX Geplaatst: 8 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Yeah! bedankt het is gelukt! Reageren
-Paul Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 Ik zie bij veel filmpjes dat ze bijvoorbeeld in een auto zitten en de camera zien zodat ze ook een stukje van het stuur zien Dus het zegt het al Waar kan ik het downloaden? Vast bedankt. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 Dit kan je doen met Camhack, je kan de camera aanpassen op de manier die jij wilt. Je kan de camera ergens laten hangen, of juist bijvoorbeeld boven op een auto laten staan. Je kan Camhack hier vinden, >klik<. Reageren
-Paul Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 Er staat 403 - Forbidden En als ik bij die andere in een topic daaruit doe lukt het ook niet >>> Door Dutchy3010: Topics samengevoegd met een recent topic.<<< Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 Wat ik begrepen heb is dat je de camhack niet kunt downloaden op GTAGarage.com en ook niet hierboven in het topic? Dan kan je hem hier downloaden: klik, op Rapidshare. Hopelijk doet hij het nu wel. Reageren
-Paul Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 (bewerkt) Wat ik begrepen heb is dat je de camhack niet kunt downloaden op GTAGarage.com en ook niet hierboven in het topic?Dan kan je hem hier downloaden: klik, op Rapidshare. Hopelijk doet hij het nu wel. Dan kom ik op deze site uit; http://rs32.rapidshare.com/files/68559908/sacamhack.zip K snap het toch wel , maar er staat dit als ik het downloaden wil Deze toepassing kan niet worden gestart omdat dx8vb.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen. En dat heb ik gedaan, maar hij zet het zelfde Bewerkt: 10 november 2007 door -Paul Reageren
-Paul Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Klik? Lees de berichten hier voor al, ik heb al gezegt dat die het niet doet bij mij. Evn dan algemene vraag, is het een probleem dat ik op Vista zit ofso? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Wat ik begrepen heb is dat je de camhack niet kunt downloaden op GTAGarage.com en ook niet hierboven in het topic?Dan kan je hem hier downloaden: klik, op Rapidshare. Hopelijk doet hij het nu wel. Dan kom ik op deze site uit; http://rs32.rapidshare.com/files/68559908/sacamhack.zip K snap het toch wel , maar er staat dit als ik het downloaden wil Deze toepassing kan niet worden gestart omdat dx8vb.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen. En dat heb ik gedaan, maar hij zet het zelfde Heb je dat overal? En die site kan je het downloaden aangezien ik het heb geüpload: 1. Klik op de link 2. Scroll wat naar beneden en klik op "free" 3. Vul de code in in dat tekstvak en druk op "Download via ...". Het zou kunnen dat het aan Vista ligt, maar niet kunnen downloaden vanwege vista vind ik wel vreemd. Klik op hier voor het dll bestandje waar je het over hebt. Je kunt daar ook op een link klikken om je computer te laten scannen op fouten met dll's. Wie weet helpt het... Reageren
-Paul Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Nee, het werkt ook niet... Maar ik wil nog wel wat zeggen Ontzettend bedankt voor de moeite die je nam hiervoor Bedankt! Maar het is jammer dat het niet op mijn pc niet werkt. Maarja, ik ga dan maar even andere MODS zien te proberen te krijgen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.