Jump to content

GTAforum

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik typ dit bericht zo snel mogelijk voordat de pagina weer vast hangt, dus sorry voor de fouten enz. Gtaforum.nl blijft bij mij de hele tijd vast hangen. Het is de enige site waarmee dat gebeurt. Bij anderen niet. Dan hangt de hele internet explorer vast. En dan duurt herstellen weer een paar minuten. Weet iemand hiervoor een oplossing (alle internet bestanden al verwijderd). Misschien tijd voor de nieuwe IE of voor Firefox?

Geplaatst: (bewerkt)
Ik typ dit bericht zo snel mogelijk voordat de pagina weer vast hangt, dus sorry voor de fouten enz. Gtaforum.nl blijft bij mij de hele tijd vast hangen. Het is de enige site waarmee dat gebeurt. Bij anderen niet. Dan hangt de hele internet explorer vast. En dan duurt herstellen weer een paar minuten. Weet iemand hiervoor een oplossing (alle internet bestanden al verwijderd). Misschien tijd voor de nieuwe IE of voor Firefox?

Volgens mij hadden meer mensen hier last van. Zoals je zelf al aan geeft moet jij je internet even update. Ik zelf gebruik de nieuwst versie van IE en heb geen enkel probleem. Dus ik denk dat je het beste kan update en dan kan afwachten of het probleem is probleem verholpen is of niet.

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:

Het is al opgelost :) Internet bestanden blijkbaar toch het probleem :puh: En refreshen had geen zin, de hele IE hing vast :puh:

Geplaatst:
Het kan aan je internet liggen maar ook of je de groene skin gebruikt. Bij sommige werkt ie niet
Wat kan die groene skin daar nu mee te maken hebben :? .
Geplaatst:
Het kan aan je internet liggen maar ook of je de groene skin gebruikt. Bij sommige werkt ie niet
Wat kan die groene skin daar nu mee te maken hebben :? .

Zou maar zo kunnen. groene skin gebruikt andere files dan de gele. Dus misschien komt het daar door. Ik heb in Firefox nergens problemen mee (Ookal ziet met wide-screen de achtergrond van de groene skin er niet uit)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...