Gijsso Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Welk autoblad lees jij? Ik lees Autovisie en TopGear. Als je geen autoblaen leest post dan niks. GTAGijsso p.s. Sorry als dit topic op de verkeerde plaats staat. Reageren
Limbolander Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 ik las altijd Total-Tuning totdat er echt te veel reclame in kwam en de auto's die ze lieten zien en reviewde etc etc echt allemaal van die dwarsgebakte autotjes werden :/ Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Ik lees Topgear wel eens , wel leuke testjes in enzo Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Topgear (ook het proggama) en AutoWeek (ook angeda van) nog 1 post en dat 500 posts Reageren
JasonStatham Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 ik lees wel is ook total tuning en af en toe top Gear en F1 magazines Reageren
2fast{0} Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 Top gear ( programma en blad ) Reageren
Galiorix Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Ik lees Topgear wel eens , wel leuke testjes in enzo Top gear is briljant, net zoals het programma Wij hebben thuis een abbo op Autoweek Greetz Reageren
Grove St. Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Ik koop soms AutoWeek, of mijn broer neemt die mee van zijn werk. Ook lees ik soms Autovisie etc. TopGear eigenlijk nooit gekocht, ik vind de humor meer in TV dan in denk ik de magazines. Al heb ik wel eens Carros gekocht/gekregen. Maar die dikke magazines zijn best duur. Reageren
K.O. Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Wist niet eens dat TopGear een blad had/was. Ik kijk alleen t programma . AutoWeek vind ik nogal saai, heb t wel eens gelezen. Reageren
DJRobin Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Ik lees wel eens autoweek. Mijn vader heeft daar volgensmij veel bladen van. Reageren
demontventoux Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Top Gear lees ik niet, ik volg het wel op TV Ik lees nu Auto Review en Auto Hebdo. Reageren
gta michael Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Lowrider Magazine Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.