Fbi-Crew Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2007 eey dames en heren oke er rijden allen mmar coach's in de stad maar ik wil die andere bus die gwn bus heet in Vc laaten rijden hoer moe je dat doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2007 Dat gaat niet. Die zou de functie van de Coach dan moeten vervangen (veel mensen vervoeren), en in de bus kunnen gek genoeg maar twee personen. Tommy+ passagier. Je kunt de bus d.m.v. een mod wel gewoon door de stad laten rijden, maar daarvoor kun je beter hier terecht. Je kunt de bus trouwens hier vinden. En kun je alsjeblieft je titel normaal typen en naar het onderwerp aanpassen (i.p.v. VraGGIIe iets als 'Bus laten rondrijden'.) Dat is voor iedereen wat makkelijker. Ook vraag ik je om ABN te typen (met hoofdletters, leestekens en correcte spelling). Zo kunnen we je makkelijker begrijpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AlexdeJong123 Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 (bewerkt) idd maar ik heb fbi crew al heel vaak gezien met spellingsfouten ^^ in Vc laaten rijden hoer Bewerkt: 10 november 2007 door AlexdeJong123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.