Naudin Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 (bewerkt) Ik weet neit of jullie het spel kennen of het spelen. Het is een ijshockeyspel van EA dat jaarlijks uitkomt. Op de pc is er bijna geen verschil elk jaar. Ik speel het zelf op de pc en daar is het dus echt een slecht spel, nu vraag ik mij af; is het op xbox360/ps3 veel beter? Ik heb gehoord van wel. En ook jullie meningen over NHL 2k8 (alleen op ps3/xbox360/ps2 (niet van EA)) tegenover NHL 08 zou ik op prijs stellen Bewerkt: 8 november 2007 door Naudin Reageren
pilot Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Ik heb hem voor de 360 omdat ik hem daarop lekkerder vind spelen en het heeft een mooi beeld. Maar op de pc kan je ook een mooi beeld krijgen als je maar de juiste specs hebt. Reageren
Naudin Geplaatst: 8 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Ik heb hem voor de 360 omdat ik hem daarop lekkerder vind spelen en het heeft een mooi beeld. Maar op de pc kan je ook een mooi beeld krijgen als je maar de juiste specs hebt. Ja ik kan hem makkelijk aan op het hoogste, maar echt mooi is ie nog niet. Die gezichten zijn echt lelijk, dat is bij xbox en ps niet. Ook heb ik wel eens last van framedrops, maarja dat ligt echt aan het spel Reageren
Scarface92 Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 Veel verschil zal het denk ik niet kwa gameplay.. Misschien zijn de graphics van de Xbox 360 en playstation 3 wel wat mooier dan die van de pc. Het kan ook zijn dat er sprake is van extra content. Maar dan zal dat al waarschijnlijk bekend zijn gemaak. Reageren
Naudin Geplaatst: 9 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2007 (bewerkt) Veel verschil zal het denk ik niet kwa gameplay..Misschien zijn de graphics van de Xbox 360 en playstation 3 wel wat mooier dan die van de pc. Het kan ook zijn dat er sprake is van extra content. Maar dan zal dat al waarschijnlijk bekend zijn gemaak. Ja graphics zijn sowieso heel veel beter op consoles (al snap ik niet waarom). Op de consoles is het eigelijk een heel ander spel, ook ander menu en allemaal andere features. Als ik een filmpje bekijk op youtube van NHL 2k8 en dat vergelijk met NHL 08 op de pc lijkt 2k8 echt wel heel veel beter, al zeggen veel mensen dat nhl 08 op consoles beter is dan nhl 2k8. Edit: Net even een filmpje gekeken van nhl08 op ps3, is echt wel veel en veel beter dan op de pc, gewoon een compleet ander spel! Lijkt er echt voor geen meter op Bewerkt: 9 november 2007 door Naudin Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.