Jump to content

David22 vs. MXR

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Games

Soort design: Signature

Size design: Maximaal 500 x 150

Render: :Y

Animatie: :N

Premade: :N

Tijd van inlevering: Zo spoedig mogelijk

Opmerking: Bring it on ...

Geplaatst:

Vote: David22

David22's signature is erg apart, maar ook erg mooi. Het kleurgebruik is goed, en de effectjes zijn ook erg leuk. MXR, jouw signature is zeker niet slecht, maar de kleuren vind ik minder. Dat blauwe is veel te licht en het vloekt een beetje op sommige plekken. Verder is het een erg mooie signature waar ik niks op aan te merken heb. David22, bij jouw is dat paard het enige minpunt, die is iets te klein in vergelijking met de letters. Toch zijn de effecten erg mooi en de signature is appart zoals ik eerder al zei, en daarom heb je mijn stem :)

Geplaatst:

Stem: MXR

Die van david22 is een beetje standaard. Lelijke achtergrond kleur en niet eens een border. Die van MXR is veel mooier. mooie render en achtergrond. En er is een border!

Geplaatst:

ik stem voor mxr in die van david 22 zijn er niet zoveel effecten in verwerkt in tegenstelling tot mxr

't is maar een mening hee ;)

Geplaatst:

Stem: MXR

MXR heeft een erg mooie signature gemaakt, met heel veel effecten erin. Alles past precies bij elkaar, en ook een mooie kleur en border. Alles bij alles vind ik het dus een top sig.

David22 heeft inderdaad een erg aparte signature, en op zich is daar niks mis mee. Ik vind het alleen jammer dat je het zo leeg hebt gelaten. Je had er net zo goed een signature van kunnen maken met een mooie achtergrond, (iets met groen misschien...) en dan die tekst erin hebben gezet.

Geplaatst:

De battle is afgelopen! Winnaar MXR + 1 punt voor jou. Gefeliciteerd en welkom in de ranking. Helaas verliezer David22, -1 punt voor jou.

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...