nickels Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 hallo heb een vraag kan iemand mij heel duidelijk uitleggen met stapjes hoe ik nou van die mooie e getune auto's in mij gta sa spel kan krijgen want snap er helemaal niks van of missien kan je t wel voor me doen via hulp op afstand maar geef in ieder gevan een reactie ???? ben radeloos Reageren
Bigstijn Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Ten eerste is het handig om een mod te zoeken die je graag wil hebben, dit kan op sites zoals o.a. gtagarage of gtainside. Als je een mod hebt gevonden download je hem via de site. Dan moet je hem uitpakken met Winrar, als je dat niet hebt kan je hier gratis een 40 dagen trial downloaden: >klik<. Nu heb je de mod, nu moet je een programma vinden waarmee je de mod kan instaleren. Er zijn twee programma's IMG tool en SAMI, ik raad je de img tool aan. Deze is wel iets lastigger te begrijpen, maar SAMI kan alleen maar auto's instaleren en geen motors etc. Hier kan je de Img tool vinden: >klik<. Hier kan je overigens een erg handigge handleiding vinden, deze moet je dan ook wel gebruiken wil je iets instaleren: >klik<. Hier wordt dus alles uitgelegd, dus hoe je een mod moet instaleren, veel succes . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.