Bierbuikje Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Goedendag, Ik heb een "extraatje" voor VC op deze site gedownload, ik heb op openen geklikt. Daarna kom ik in winrar en druk ik op extraxt files here. Dan start ik het spel op en vind ik het "extraatje" nergens. Kan iemand mij uitleggen hoe het wel moet? Of het liefst wat ik fout doe? Alvast bedankt! Reageren
David22 Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Je moet de bestanden, wat je ook hebt gedownload, eerst in het spel zetten. Meestal gaat dit met IMGTool. Maar als je ons even kan uitleggen wat en waar je precies hebt gedownload, kunnen we je verder helpen! Reageren
Proximitus Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Ik neem aan dat je het bestand al hebt uitgepakt en de map hebt bekeken? Misschien heb je gezien dat er een aantal bestanden in staan. Ik weet niet precies wat voor bestand je hebt gedownload? In ieder geval. Je download IMGtool. Die open je en vandaar open je gta3.img. er komt dan een lijst tevoorschijn met alle bestanden die in Vice Cit worden gebruikt. zoek de bestanden op die je moet vervangen voor de mod, hernoem ze, laad de nieuwe bestanden in het spel en als het goed is moet die dan werken. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 8 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2007 ik heb gta revolution 1.0 geinstaleerd, op deze website Reageren
David22 Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 Ik neem aan dat je deze bedoeld? Als dat zo is, dan kan je hier terecht met vragen en problemen, deze staat ook aangegeven op de downloadpagina Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.