X-boy Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Altijd als ik iets over Guild Wars lees dan staan er vaak links of informatie over een Guild, als ik het goed spel. Maar wat is een Guild nou eingleijk, wat kun je ermee en hoe maak je er één ? Als jij het weet vertel het hier, want ik wil alles over Guild Wars weten. Greetz X-boy Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Ik hoop dat je in dit topic wel genoeg info over het spel vind Reageren
moechy Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 (bewerkt) ok een guild is een soort van vereniging van mensen.in guildwars draait het om guilds omdat je met hun kan gaan pvp'en je maakt een guild door tegen dat ene ventje te praten in sommige steden.als je nog wilt weten zeg je het maar. EDIT: @ hierboven hij was me voor en hier nog een linkswgwiki Bewerkt: 8 november 2007 door moechy Reageren
X-boy Geplaatst: 8 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Bedankt voor jullie reactie maar, Blizzard ik zie nergens iets staan over een Guild en moechy mijn Engels is niet zo best. nomaals bedankt voor de reactie maar nu moet ik naar bed. Greetz X-boy Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Een van de belangrijkste onderdelen van Guild Wars zijn de guilds, of gildes. Deze guilds zijn groepen spelers die samen een cape en guildhall delen, maar meestal ook samen spelen. Vaak hebben deze guilds ook hun eigen website, forum of voice chat waardoor het hechte groepen worden.Lang leven kopieeren en hopelijk heb je hier wat aan Reageren
X-boy Geplaatst: 9 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2007 (bewerkt) Een van de belangrijkste onderdelen van Guild Wars zijn de guilds, of gildes. Deze guilds zijn groepen spelers die samen een cape en guildhall delen, maar meestal ook samen spelen. Vaak hebben deze guilds ook hun eigen website, forum of voice chat waardoor het hechte groepen worden.Lang leven kopieeren en hopelijk heb je hier wat aan Hahaha, het zal ook is niet hè, weer niet goed gekeken .Maar bedankt voor de informatie, alleen hoe kun je in zoon guild komen (?), want dat lijkt me wel gaaf. Bewerkt: 9 november 2007 door X-boy Reageren
moechy Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 gwn zoeken naar mensen die aan het recruiteren zijn.als je engels kan kan je btr in een engelse of internationale guild gaan.ben je dat niet zoek dan een nederlandse guild.typ dan gwn als je in een stad bent : "ik zoek een nederlandse guild" je zal er snel 1hebben verder veel suc6 Reageren
X-boy Geplaatst: 9 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2007 gwn zoeken naar mensen die aan het recruiteren zijn.als je engels kan kan je btr in een engelse of internationale guild gaan.ben je dat niet zoek dan een nederlandse guild.typ dan gwn als je in een stad bent : "ik zoek een nederlandse guild" je zal er snel 1hebben verder veel suc6 okay, bankt voor de informatie deze kan dicht. Reageren
moechy Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 graag gdn en als je nog iets wilt weten vraag maar hé Reageren
.Syfes Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 Ik weet niet of dat je alles weet maar toch ga ik nog wat informatie geven : Een guild is eigelijk een team en daarmee kun je pvp guild battles doen dan gaan een paar van jouw guild ofjijzelf naar de battle .Welk level moet je zijn om te joinen : Eigelijk ligt er geen exact level maar sommige Guilds willen ervaren spelers in hun Guild . Als je in een Guild zit dan gaan (normaal gezien) ze je helpen bij een Quest en helpen je om het spel beter te leren te spelen . Maar als je niet voldoende actief bent in je guild is het bijna heel zeker dat je gekickt wordt dus ga zeker elke dag op GW om in je guild te blijven . Wil je joinen in een guild moet je gwn vooral goed opletten waar ze typen in all daar typen ze meestal dat ze iemand willen dan vraag je of je mag joinen en dan krijg je een inventation dan betekent dat je vragen of eigelijk uitnodigen om in hun Guild te komen .Om die inventation te openen druk je op "g".je kan die inventation ook weigeren als je niet wilt joinen Hopelijk heb ik je geholpen Wil je meer tips of vragen pm me gwn Reageren
X-boy Geplaatst: 9 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2007 (bewerkt) Ik weet niet of dat je alles weet maar toch ga ik nog wat informatie geven :Een guild is eigelijk een team en daarmee kun je pvp guild battles doen dan gaan een paar van jouw guild ofjijzelf naar de battle .Welk level moet je zijn om te joinen : Eigelijk ligt er geen exact level maar sommige Guilds willen ervaren spelers in hun Guild . Als je in een Guild zit dan gaan (normaal gezien) ze je helpen bij een Quest en helpen je om het spel beter te leren te spelen . Maar als je niet voldoende actief bent in je guild is het bijna heel zeker dat je gekickt wordt dus ga zeker elke dag op GW om in je guild te blijven . Wil je joinen in een guild moet je gwn vooral goed opletten waar ze typen in all daar typen ze meestal dat ze iemand willen dan vraag je of je mag joinen en dan krijg je een inventation dan betekent dat je vragen of eigelijk uitnodigen om in hun Guild te komen .Om die inventation te openen druk je op "g".je kan die inventation ook weigeren als je niet wilt joinen Hopelijk heb ik je geholpen Wil je meer tips of vragen pm me gwn Okay fijn dat ik je kan PM'en, want de meeste online-games zijn engels en aangezien ik nog maar in groep 8 zit is dat nogal lastig Bewerkt: 9 november 2007 door X-boy Reageren
T-Designz Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 Ik weet niet of dat je alles weet maar toch ga ik nog wat informatie geven :Een guild is eigelijk een team en daarmee kun je pvp guild battles doen dan gaan een paar van jouw guild ofjijzelf naar de battle .Welk level moet je zijn om te joinen : Eigelijk ligt er geen exact level maar sommige Guilds willen ervaren spelers in hun Guild . Als je in een Guild zit dan gaan (normaal gezien) ze je helpen bij een Quest en helpen je om het spel beter te leren te spelen . Maar als je niet voldoende actief bent in je guild is het bijna heel zeker dat je gekickt wordt dus ga zeker elke dag op GW om in je guild te blijven . Wil je joinen in een guild moet je gwn vooral goed opletten waar ze typen in all daar typen ze meestal dat ze iemand willen dan vraag je of je mag joinen en dan krijg je een inventation dan betekent dat je vragen of eigelijk uitnodigen om in hun Guild te komen .Om die inventation te openen druk je op "g".je kan die inventation ook weigeren als je niet wilt joinen Hopelijk heb ik je geholpen Wil je meer tips of vragen pm me gwn Okay fijn dat ik je kan PM'en, want de meeste online-games zijn engels en aangezien ik nog maar in groep 8 zit is dat nogal lastig En als je hulp nodig hebt met een quest kan je me wel PMmen dat ik je kan helpen Reageren
X-boy Geplaatst: 9 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2007 Ik weet niet of dat je alles weet maar toch ga ik nog wat informatie geven :Een guild is eigelijk een team en daarmee kun je pvp guild battles doen dan gaan een paar van jouw guild ofjijzelf naar de battle .Welk level moet je zijn om te joinen : Eigelijk ligt er geen exact level maar sommige Guilds willen ervaren spelers in hun Guild . Als je in een Guild zit dan gaan (normaal gezien) ze je helpen bij een Quest en helpen je om het spel beter te leren te spelen . Maar als je niet voldoende actief bent in je guild is het bijna heel zeker dat je gekickt wordt dus ga zeker elke dag op GW om in je guild te blijven . Wil je joinen in een guild moet je gwn vooral goed opletten waar ze typen in all daar typen ze meestal dat ze iemand willen dan vraag je of je mag joinen en dan krijg je een inventation dan betekent dat je vragen of eigelijk uitnodigen om in hun Guild te komen .Om die inventation te openen druk je op "g".je kan die inventation ook weigeren als je niet wilt joinen Hopelijk heb ik je geholpen Wil je meer tips of vragen pm me gwn Okay fijn dat ik je kan PM'en, want de meeste online-games zijn engels en aangezien ik nog maar in groep 8 zit is dat nogal lastig En als je hulp nodig hebt met een quest kan je me wel PMmen dat ik je kan helpen Nou, dat is ook heel fijn Reageren
X-boy Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Altijd als ik iets over Guild Wars lees dan staan er vaak links of informatie over een Guild, als ik het goed spel. Maar wat is een Guild nou eingleijk, wat kun je ermee en hoe maak je er één ? Als jij het weet vertel het hier, want ik wil alles over Guild Wars weten.Greetz X-boy Het is gelukt ik zit in een Guild, maar ik heb nog een vraag: ik ben met een van mijn poppetjes een Ranger en hoe krijg ik nou een Ped ?? Reageren
moechy Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 wel je hebt bv npc's zoals een tijger enzo in die wereld rond lopen train dat en je hebt een pet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.