X-boy Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2007 wel je hebt bv npc's zoals een tijger enzo in die wereld rond lopen train dat en je hebt een pet Kan je zoon beest al op het begin trainen? Of heb je daar een speciale Skill voor nodig hebt? Reageren
T-Designz Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Altijd als ik iets over Guild Wars lees dan staan er vaak links of informatie over een Guild, als ik het goed spel. Maar wat is een Guild nou eingleijk, wat kun je ermee en hoe maak je er één ? Als jij het weet vertel het hier, want ik wil alles over Guild Wars weten.Greetz X-boy Het is gelukt ik zit in een Guild, maar ik heb nog een vraag: ik ben met een van mijn poppetjes een Ranger en hoe krijg ik nou een Ped ?? Ga door met questen dan kom je vanzelf bij een quest waar je een ped krijgt. Reageren
moechy Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 je krijgt die skill na een bep lvl Reageren
-eend- Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Je moet de een quest doen van de ranger die in Regent Valley is. Reageren
X-boy Geplaatst: 11 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2007 okay het is gelukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.