My_88 Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 Heey hoi allemaal. Ik heb eens op internet zitten zoeken maar kon mijn antwoord niet vinden. Ik heb namelijk GTA SA op mijn xbox maar kom bij madd dogg niet verder:S Heb de riot code nooit gebruikt(kan ook normaal over straat lopen net als de rest van de people) Maar Madd dogg springt telkens in het filmpje. Ik hoop dat iemand een oplossing weet want wil niet weer opnieuw gaan beginnen met het spel. Greetz >>> Door Lantyz: Topics afgesplitst en verhuisd naar SA: General.<<< Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 (bewerkt) Heey hoi allemaal.Ik heb eens op internet zitten zoeken maar kon mijn antwoord niet vinden. Ik heb namelijk GTA SA op mijn xbox maar kom bij madd dogg niet verder:S Heb de riot code nooit gebruikt(kan ook normaal over straat lopen net als de rest van de people) Maar Madd dogg springt telkens in het filmpje. Ik hoop dat iemand een oplossing weet want wil niet weer opnieuw gaan beginnen met het spel. Greetz Zoals je op deze pagina staat: ''Wanneer je de "Riot-cheat" hebt gebruikt en met deze cheat je spel hebt bewaard zal Madd Dogg gelijk na de cutscene springen, hierdoor is het onmogelijk om het spel uit te spelen''. Dus kijk toch eens even na of je hem hebt gebruikt . In het vervolg moet je je vraag in dit subforum posten Bewerkt: 9 november 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
Grove4L Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 En als je deze cheat hebt gebruikt, en gesaved, kan je de missie Madd Dogg niet behalen, en zo ook niet het spel uitspelen. Je zult opnieuw moeten beginnen, of een savegame downloaden... Reageren
Mirrrr Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 En als je deze cheat hebt gebruikt, en gesaved, kan je de missie Madd Dogg niet behalen, en zo ook niet het spel uitspelen. Je zult opnieuw moeten beginnen, of een savegame downloaden... Ten eerste zegt hij dat hij de RIOTcheat niet gebruikt heeft en ten tweede heeft hij hem op de XBox dus beide antwoorden slaan echt nergens op. Ontopic ik heb gezocht of het een bug was die voorkwam op de Xbox maar zo snel kan ik het ook niet vinden. Maar als die continu gebeurd ben ik toch bang dat je opnieuw moet beginnen. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 Volgens mij moet je ook voor de xbox savegames kunnne downloaden alleen weet ik dit niet zeker. volgens mij moet het kunnen met een cheat programma en een soort usb stick. net als op de ps2 met armax. En anders heb je misschien op meerdere slots opgeslagen en hoef je dan niet alles opnieuw te doen. Reageren
EXIT Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Niet alleen de riotcheat kan gevolligen hebben, ook andere cheats. dus je zal opnieuw moete beginnen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.