Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Type: Wallpaper

Stijl: Geen

Grootte: Zelfde

Afbeelding:

Tekst: Geen

Rand: Eventueel mag de wit/grijze rand vervangen worden door een zwarte.

Kleuren: Geen verandering

Extra (optioneel):

De bedoeling is dat:

1. De afbeelding weer rechthoekig wordt, dus dat de schuine/bolle kanten verdwijnen. Liefst geen knipwerk maar door uitrekken op bepaalde punten als dat kan.

2. De lichtweerkaatsing van de flits wordt weggeretoucheerd zodat overal dezelfde lichtintensiteit is. Dus niet dat links kleuren veel lichter zijn dan rechts.

Hopelijk is dat haalbaar, in ieder geval alvast bedankt als iemand het gaat proberen.

Geplaatst:

biin4.jpg

http://img232.imageshack.us/img232/1916/biin4.jpg

Het lichteffect was erg moeilijk weg te halen, maar de belichting is nu wel op de meeste plekken gelijk. Hopelijk is zo goed :sigaar:

Geplaatst:

De afbeelding gelijktrekken is zeer fraai gelukt en dat was mijn grootste zorg dus wat dat betreft is het al geslaagd :tu:. Je geeft zelf al aan dat het licht weghalen lastig was en ik vind het ook niet echt goed uitzien. De letters zijn wat te druk geworden door de wat "hobbelige" randen en daar buitenom is het licht effect er eigenlijk nog steeds. Er is geen tooltje of effectje waar je dat licht effect weg mee kan krijgen?

In ieder geval al bedankt voor het werk tot zover M4X, het ziet er al stukken beter uit zo.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb even een uurtje hier mijn tijd aan gespendeerd. Mijn dingen die ik normaal gezien verbeterd moet hebben:

1. Het lichteffect min of meer weggewerkt

2. De tekst minder blurrig gemaakt

3. Wat minder pixels bij het lichteffect

Hopelijk ben ik geslaagd in het opzet :

gtasafakecopyie2.th.png

Ik wil wel M4X bedanken omdat hij de wallpaper al heel goed op formaat had gedaan en de tekst mooi op de voorgrond had gewerkt. _O_

Bewerkt: door Jon-asses
Geplaatst:

Sieht gut aus jongens, ik ben 100% tevreden. Heel erg bedankt voor de moeite die jullie hebben genomen om m'n aanvraag tot zo'n uitkomst te maken _O_

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...