el_daffo Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 kwas daarnet met een vriend en we waren wat rond aant rijden op mt chiliad, toen wilden we gaan 'skydiven' (zo'n glitch of iet) we doken int water, ma tlukte niet, gelijk meestal, toen zaten we int midden van een meer, dus wat doen we: we spawnen een vortex en die komt toch wel op de bodem van de zee terecht zekers, daarna een quad, en die ook, de vortex daar zijn we ingestapt, en we konden gewoon onder alle boten doorvaren, onder een pier en al hennig stoer:D daarnet nog is geprobeerd, maar toen lukte het alleen als ge onder water de code indrukt.. [EDIT door Lantyz: Dubbelpost samengevoegd. Met de EDITknop kun je je berichten aanpassen, om dubbelposts te voorkomen] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 Allemaal leuk een aardig maar de Edit knop is ook handig. Bedoel jij dat je met multiplayer niet kon duiken ofzo? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
el_daffo Geplaatst: 8 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 neen, we zaten onder ater en we spawnen zo ne vortex en hup varen onder water Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bouncefm Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 ik ga het gelijk proberen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gizmo71 Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 COOL...Mij is het gelukt :lol: Wheheh Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 kwas daarnet met een vriend en we waren wat rond aant rijden op mt chiliad, toen wilden we gaan 'skydiven' (zo'n glitch of iet) we doken int water, ma tlukte niet, gelijk meestal, toen zaten we int midden van een meer, dus wat doen we: we spawnen een vortex en die komt toch wel op de bodem van de zee terecht zekers, daarna een quad, en die ook, de vortex daar zijn we ingestapt, en we konden gewoon onder alle boten doorvaren, onder een pier en al hennig stoer:D Is wel leuk maar eigenlijk meer voor general want een easet eggs heef niks met cheats te maken en het is eerder een respawn foutje omdat ie anders nergens kan komen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 verplaatst naar general. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lazlow Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 Werkt dit ook met 1 player? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 Werkt dit ook met 1 player? Hij speelde ook met zijn eentje. Aleen zijn vriend zat mee tekijken. Een beetje logisch na denken de volgende keer. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lazlow Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 Sorry maar er staat overal ''we'' in de eerste post dus ik ga ervan uit dat het met 2 spelers is. In elk geval mijn excuses. Lazlow Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 als je met 2 players doet kan alleen player 2 onder water lopen enal. je gaat zamen in een boot rij hard en geef elkaar een kus player 2 verdwijnt en loopt onder water kan alles schieten enz. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 klinkt leuk maar om ermeteen een topic over te maken zet het in het easter egg topic Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lieven Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 geprobeerd het lukt wel maar de fun is er wel rap af. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 Als ik onder water de Vortex code doe dan valt de Vortex op de bodem. Maar als ik dan op Driehoekje druk om inte stappen dan stapt hij niet in, er gebeurt niks. Hoe hebben jullie dat nou precies gedaan. Wil iemand het even goed uitleggen.??? Bedankt, Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 hahha bij mij is het ook gelukt echt maf dat je door de pier een kan rijden enzo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts