Jump to content

Gun trainer

Recommended Posts

Geplaatst:

Waarom wekrt de trainer van gun niet bij mij ik gebruik die van SkOsSinO of zoiets alles werkt wel maar de god mode niet.

Ik heb al heel vaak geprobeerd Magruder te verslaan maar dat lukt niet en nu wil ik de trainer is gebruiken please help.

Geplaatst:
Ik heb al heel vaak geprobeerd Magruder te verslaan maar dat lukt niet en nu wil ik de trainer is gebruiken please help.

Het is erg zonde om trainers en dergelijke te gebruiken, vind ik. Dat is juist het toffe aan games: als je een moeilijke missie haalt, zal de voldoening des te groter zijn. Ik wil je graag wat tips meegeven, zodat het je misschien alsnog lukt hem te verslaan.

Het is al wel weer een behoorlijke tijd geleden dat ik GUN gespeeld heb, dus ik hoop dat ik alles nog goed in gedachten heb. Het heeft sowieso geen zin om met geweren te gaan schieten, verspil daar je tijd daar niet aan. Het enige wat effect heeft, is dynamiet. Ik meende dat er rondom het speelveld dynamiet ligt die je kunt gebruiken. Ik adviseer je net iets voor hem te gooien (hij rent je achterna) zodat je hem het beste raakt. Eigenlijk is dit een routineklusje, dit moet je net zolang doen totdat hij op een soort verhoging springt. Vanaf daar zal hij met dynamiet gaan gooien. Middels de bullet time is het mogelijk om deze dynamiet kapot te schieten. De kunst is dat je het dynamiet kapot schiet zodra hij het weggegooid heeft. Dus hoe dichterbij, des te beter het is. En wat er dan gebeurd moet je zelf maar zien... :D Succes in ieder geval!

P.S. Misschien heb je nog wat aan deze trainer?

Geplaatst:

Bedankt maar die trainer heb ik ook al gebruikt. En ik gebruik de trainer omdat ik al meer dan een maand zit te knokken die vetklep te vermoorden. Weet iemand anders het?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...