Jump to content

SA naar eerste versie downgraden

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey, ik heb een probleem. Mijn GTA SA is v1.01, maar daar die SA -MP het niet op want je hebt er gewoon de 1e versie voor nodig.

Dus ik heb een patch gedownload genaamd 'gtasapatch', maar dan geeft die de volgende melding als ik hem wil patchen:

This program can not patch the installed version of San Andreas because the follow reason. The Destinetion directory doesn't cantain any files to patch.

Weet iemand wat hiermee te doen, of gewoon een manier om SA-MP te spelen?

Alvast bedankt ^_^

Geplaatst:
Weet iemand wat hiermee te doen, of gewoon een manier om SA-MP te spelen?

Dat betekent waarschijnlijk dat de directory naar de map van GTA: San Andreas niet goed staat. In de meeste gevallen is dit de juiste path: "C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas". Zorg er voor dat de path naar jou map ook goed staat, ik raad je aan dit nog eens goed te controleren. :)

Naast deze patch heb je ook nog de bestanden "main.scm" en "script.img" van V1 nodig, deze zijn te vinden in dit topic (waar je tevens een hoop uitleg vindt). De bestanden moeten in de volgende map: "C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Data\Script". Succes!

Geplaatst: (bewerkt)

Oke dat heb ik gedaan.

En nu krijg ik de volgende melding:

This program can not patch the installed version of San Andreas because the follow reason

D:\GTA SAN ANDREAS\gta_sa.exe: Unknown Version

Wat moet ik hiertegen doen?

Bewerkt: door Big-Smoke
Geplaatst:

Als ik me niet vergis, heb jij een illegale .exe, dit kan een NO-CD crack o.i.d. zijn. Echter, dit zijn illegale praktijken en daarmee mogen we je niet helpen. :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...